Shell Franczyza

Naścienna ładowarka do samochodów elektrycznych od Volkswagena

Volkswagen poinformował, że wprowadza na rynek naścienną, domową stację ładowania typu wallbox.

ID. Charger umożliwia ładowanie akumulatorów EV prądem o mocy do 11 kW, co oznacza, że proces ten odbywa się prawie pięć razy szybciej niż w wypadku ładowania z domowego gniazda prądu.

Urządzenie pozwala na uzupełnienie energii w akumulatorze Volkswagena ID.3 o pojemności 58 kWh w ciągu sześciu godzin. W chwili rozpoczęcia sprzedaży, podstawowa cena ID.Charger wyniesie 1729 złotych.

Volkswagen zamierza oferować urządzenie w trzech wersjach, różniących się przede wszystkim zakresem funkcji cyfrowych.  Wszystkie trzy warianty będzie można zamówić na początku 2020 roku przez internet albo u dealerów Volkswagena. Przed zakupem klienci będą mogli wstępnie sprawdzić online, czy w ich domu istnieje możliwość zainstalowania ładowarki.
Słowa kluczowe:

Więcej w kategorii

Mamy coraz więcej samochodów na prąd

Mamy coraz więcej samochodów na prąd

Z danych Polish EV Outlook Index wynika, że w styczniu br. liczba osobowych aut elektrycznych w Polsce wzrosła o 66 proc. r/r do ponad 52 tys. szt.

Zbyt wolny rozwój sieci stacji ładowania w Polsce

Zbyt wolny rozwój sieci stacji ładowania w Polsce

Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych (PSPA) zwraca uwagę na przewlekłość procedur przyłączeniowych stacji ładowania do sieci elektroenergetycznej, która spowalnia tempo rozbudowy ogólnodostępnej infrastruktury.

Shell uruchamia pierwsze szybkie ładowarki Shell Recharge w Polsce

Shell uruchamia pierwsze szybkie ładowarki Shell Recharge w Polsce

Na trzech stacjach Shell dostępne są już pierwsze szybkie ładowarki DC Shell Recharge. Każde urządzenie ma dwa punkty ładowania. W najbliższych miesiącach planowane jest dodanie kolejnych 13 ładowarek - poinformowała firma w komunikacie.

Podwyżki cen  prądu dla aut elektrycznych

Podwyżki cen prądu dla aut elektrycznych

Wiele wskazuje na to, że prąd może zdrożeć w drugiej połowie 2024 r. nawet o 60 proc. To zła informacja dla gospodarstw domowych, ale także i właścicieli samochodów elektrycznych. Nad tym czy jazda elektrykiem będzie opłacalna zastanawia się Kuba Brzeziński w portalu Infor.pl.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.