Jesteś tutaj: Strona Główna » Wiadomości » Ze świata
Live Chat Software


Newsletter
Bezpłatne "Wiadomości e-petrol.pl" na Twoją skrzynkę e-mail
Administratorem Danych Osobowych jest...

MOL zarobi więcej w segmencie detalicznym

e-petrol.pl
2019-11-13 / 09:43
MOL zarobi więcej w segmencie detalicznym

Grupa MOL poinformowała o podniesieniu celu EBITDA w segmencie usług konsumenckich, jak obecnie nazywany jest w grupie obszar detalu, do 600 mln USD w 2023 roku, w porównaniu z 423 mln USD w roku 2018, podała spółka.

Jeśli Grupie MOL uda się zrealizować wzrost EBITDA segmentu usług konsumenckich do co najmniej 600 mln USD w roku 2023, to będzie to oznaczać średnioroczny wzrost na poziomie ok. 5 proc., wynika z prezentacji opublikowanej przez MOL przy okazji dnia inwestora w Londynie.

Węgierski koncern zakłada również, że udział marży pozapaliwowej w wyniku segmentu zwiększy się z 27 proc. w 2018 roku (i 29 proc. po trzech kwartałach 2019 r.) do ok. 35 proc. w roku 2023. Do wzrostu przyczynia się przyrost liczby sklepów konceptu Fresh Corner, wprowadzonego w 2015 roku, z obecnej liczby 794 do ok. 1250 placówek w 2021 roku.


Słowa kluczowe: MOL, segment detaliczny
Sprawdź ofertę franczyzową SHELL

Ze świata

Wiadomość tygodnia

Konkurs Produkt Roku 2019 e-petrol.pl

Niektóre obrazy czy zdjęcia znajdujące się na tej stronie są własnością 123RF Limited, ich współpracowników lub licencjonowanych partnerów i zostały udostępnione za ich zgodą.
Te obrazy czy zdjęcia nie mogą być kopiowane lub pobierane bez zgody 123RF Limited.

Dokument bez tytułu