Sponsoring spotkania branżowego

Sponsoring spotkania branżowego to forma promocji, która pozwala firmom nie tylko efektywnie zaprezentować się przed odbiorcami z produktem czy usługą, ale co ważne dotrzeć bezpośrednio do decydentów z rynku paliwowego i osobiście nawiązać cenne relacje biznesowe. Siłą organizowanych przez nas konferencji branżowych jest fakt, że robimy to już od 11 lat, każdego roku dla wszystkich trzech sektorów, które tworzą krajowy rynek paliw.
Historia naszych spotkań dla branży rozpoczęła się w 2004 roku. Do tej pory odbyło się łącznie 21 wydarzeń skierowanych do uczestników rynku paliwowego. Gośćmi konferencji są przedstawiciele koncernów paliwowych, importerów, producentów paliw, baz paliwowych, hurtowników handlujących paliwami oraz instytucji rządowych. To co wyróżnia nasze Spotkania Branży Petrochemicznej to fakt, że ponad 70 proc. ich uczestników to przedstawiciele top managementu – prezesi, członkowie zarządów, dyrektorzy głównych pionów i kierownicy jednostek.
Firma Information Market organizuje trzy konferencje w roku.
Firma Information Market organizuje trzy konferencje w roku.
Uczestnikami konferencji są decydenci:
- koncernów paliwowych
- importerów paliw
- producentów paliw
- baz paliwowych
- hurtowników handlujących paliwami
- ministerstw: gospodarki i finansów
- organizacji branżowych
- aspekty prawno-podatkowe dotyczące produkcji i obrotu paliwami w Polsce
- pespektywy i możliwości rozwoju różnych podsektorów rynku paliwowego
- dyskusje ekspertów i uczestników branży paliw na tematy techniczne i operacyjne
- rozwiązania okołopaliwowe dedykowane dla branży petrochemicznej
- elementy wizerunkowe: logo, bannery, rollup-y, wrzutki i gadżety reklamowe
- dotarcie z przekazem merytorycznym podczas wystąpienia na konferencji
- możliwość nawiązania bezpośrednich relacji biznesowych z decydentami firm z sektora paliwowego
- Bezpośrednie dotarcie do decydentów branży paliwowej podczas części konferencyjnej i bankietowej
- Możliwość wystąpienia w roli eksperta i zaprezentowania świadczonych usług podczas prelekcji
- Budowanie wizerunku poprzez wykorzystanie elementów wizerunkowych w kampaniach promujących konferencje
- Wzmacnianie marki podczas konferencji z wykorzystaniem narzędzi marketingowych