AVIA Polska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej
2020-09-23 09:13 | Unimot SA''Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie'' to nowe hasło promujące produkty i usługi ze znakiem jakości AVIA Polska. Obok szwajcarskich korzeni, właśnie świetna jakość paliw i przystępne ceny są wyjątkowym atutem oferty stacji. Nowa odsłona kampanii wizerunkowej jest częścią platformy komunikacyjnej ''Wielki plus za…''.
Pierwszą odsłonę kampanii wizerunkowej marki AVIA uruchomiliśmy w maju tego roku. Jej celem było zakomunikowanie naszych szwajcarskich korzeni, a co za tym idzie, wysokich standardów jakościowych, jakie wprowadzamy do Polski — mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu w UNIMOT S.A., która rozwija markę AVIA. Tym razem startujemy z drugą odsłoną naszej kampanii wizerunkowej, w której chcemy przekazać, że ta wysoka szwajcarska jakość dostępna jest na stacjach w Polsce w przystępnych cenach — dodaje Bobrukiewicz.
Kampania startuje 22 września wraz z emisją spotów w 34 lokalnych rozgłośniach radiowych, obejmujących swoim zasięgiem okolice stacji paliw AVIA. Obok tego zaplanowano kampanię bannerową w topowych serwisach internetowych, a także w wyszukiwarce Google oraz w kanałach social media, takich jak Facebook oraz Instagram. Sieć AVIA do promowania swojego wizerunku wykorzysta także popularną wśród kierowców aplikację mobilną Yanosik. Działania zaplanowane są do końca listopada.
Platforma „Wielki plus za…” łączy wszelkie aktywności marketingowe podejmowane przez zespół AVIA. Przede wszystkim jednak „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego nawiązuje do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej — w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica (nazwa pochodzi od słowa Helwecja, rzymskiego określenia obecnych terenów Szwajcarii), a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy.
Wywodząca się ze Szwajcarii marka AVIA zadebiutowała na rynku polskim pierwszą stacją paliw w 2017 roku. Aktualnie sieć liczy już ponad 50 stacji i sukcesywnie buduje swój wizerunek w świadomości polskich kierowców.
Polecamy
Orlen publikuje wyniki finansowe i przedstawia plany
W czwartek Orlen podał dane o wynikach. Zysk netto Grupy Orlen za 2023 r. wyniósł ponad 20,7 mld zł. Skonsolidowany wynik obciążyły odpisy wartości aktywów na 17,2 mld zł.
2024-04-26 / 09:49 | Z kraju
Valero Energy pobija prognozy zysków w pierwszym kwartale
Jedna z największych rafinerii w USA, Valero Energy, odnotowała w pierwszym kwartale skorygowany zysk netto o ponad połowę niższy w porównaniu z rokiem poprzednim. Przekroczył on jednak prognozy analityków.
2024-04-26 / 09:37 | Ze świata
Pozostałe aktualności
Wodne stacje paliw już otwarte
Podobnie jak w poprzednich latach, motorowodniacy i żeglarze będą mogli od 26 kwietnia skorzystać z nawodnych stacji tankowania Orlen na Mazurach, nad Zalewem Zegrzyńskim oraz nad morzem – w Gdyni i Pucku.
2024-04-26 / 14:21 | Z kraju
Kierowcy będą mogli wybrać promocję na majówkę
W ślad za ogłoszeniem przez Orlen promocji cenowej na tankowanie, o wprowadzeniu podobnych ofert poinformowały konkurencyjne sieci paliwowe w Polsce.
2024-04-26 / 09:53 | Z kraju
Spadła cena wenezuelskiej ropy
Cena wenezuelskiej ropy ciężkiej spadła po przywróceniu amerykańskich sankcji wobec sektora naftowo-gazowego Republiki Boliwariańskiej, ponieważ rafinerie Indiach nie akceptują jej obecnego poziomu.
2024-04-26 / 09:45 | Ze świata
MAE ma nadzieję, że tańsze baterie przyspieszą transformację energetyczną
Oczekiwany gwałtowny spadek kosztów magazynowania energii akumulatorowej w nadchodzących latach przyspieszy przejście z paliw kopalnych na odnawialne źródła energii, twierdzi Międzynarodowa Agencja Energetyczna (MAE).
2024-04-26 / 09:43 | Elektromobilność
Rekordowy zysk chińskiego CNOOC
Chiński CNOOC osiągnął w pierwszym kwartale 2024 roku rekordowy zysk w wysokości 39,72 mld juanów. Był to efekt jednoczesnego zwiększenia produkcji i cen sprzedaży.
2024-04-26 / 09:30 | Ze świata
Powołano kolejnego członka rady nadzorczej Orlenu
Orlen podał w komunikacie, że 25 kwietnia 2024 roku Minister Aktywów Państwowych, w imieniu akcjonariusza Skarbu Państwa, powołał Piotra Wielowieyskiego do rady nadzorczej Orlenu trwającej kadencji.
2024-04-26 / 09:24 | Z kraju