Shell Franczyza

AVIA Polska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej

''Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie'' to nowe hasło promujące produkty i usługi ze znakiem jakości AVIA Polska. Obok szwajcarskich korzeni, właśnie świetna jakość paliw i przystępne ceny są wyjątkowym atutem oferty stacji. Nowa odsłona kampanii wizerunkowej jest częścią platformy komunikacyjnej ''Wielki plus za…''.

Druga edycja kampanii jest kontynuacją opowieści marki o jej szwajcarskich korzeniach, konkurencyjnej jakościowo ofercie, zarówno jeśli chodzi o ceny paliw, jak i produkty i usługi dostępne na stacjach AVIA. Co więcej podkreśla dynamiczny rozwój marki poprzez otwarcia kolejnych lokalizacji z nowoczesnym konceptem gastronomicznym Eat&Go, aromatyczną kawą i świeżymi przekąskami.

Pierwszą odsłonę kampanii wizerunkowej marki AVIA uruchomiliśmy w maju tego roku. Jej celem było zakomunikowanie naszych szwajcarskich korzeni, a co za tym idzie, wysokich standardów jakościowych, jakie wprowadzamy do Polski — mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu w UNIMOT S.A., która rozwija  markę AVIA. Tym razem startujemy z drugą odsłoną naszej kampanii wizerunkowej, w której chcemy przekazać, że ta wysoka szwajcarska jakość dostępna jest na stacjach w Polsce w przystępnych cenach — dodaje Bobrukiewicz.

Kampania startuje 22 września wraz z emisją spotów w 34 lokalnych rozgłośniach radiowych, obejmujących swoim zasięgiem okolice stacji paliw AVIA. Obok tego zaplanowano kampanię bannerową w topowych serwisach internetowych, a także w wyszukiwarce Google oraz w kanałach social media, takich jak Facebook oraz Instagram. Sieć AVIA do promowania swojego wizerunku wykorzysta także popularną wśród kierowców aplikację mobilną Yanosik. Działania zaplanowane są do końca listopada.

Platforma „Wielki plus za…” łączy wszelkie aktywności marketingowe podejmowane przez zespół AVIA. Przede wszystkim jednak „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego nawiązuje do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej — w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica (nazwa pochodzi od słowa Helwecja, rzymskiego określenia obecnych terenów Szwajcarii), a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy.

Wywodząca się ze Szwajcarii marka AVIA zadebiutowała na rynku polskim pierwszą stacją paliw w 2017 roku. Aktualnie sieć liczy już ponad 50 stacji i sukcesywnie buduje swój wizerunek w świadomości polskich kierowców.
Program Partnerski ENERGIA PALIW
Pozostałe aktualności
Wodne stacje paliw już otwarte

Wodne stacje paliw już otwarte

Podobnie jak w poprzednich latach, motorowodniacy i żeglarze będą mogli od 26 kwietnia skorzystać z nawodnych stacji tankowania Orlen na Mazurach, nad Zalewem Zegrzyńskim oraz nad morzem – w Gdyni i Pucku.

Kierowcy będą mogli wybrać promocję na majówkę

Kierowcy będą mogli wybrać promocję na majówkę

W ślad za ogłoszeniem przez Orlen promocji cenowej na tankowanie, o wprowadzeniu podobnych ofert poinformowały konkurencyjne sieci paliwowe w Polsce.

Spadła cena wenezuelskiej ropy

Spadła cena wenezuelskiej ropy

Cena wenezuelskiej ropy ciężkiej spadła po przywróceniu amerykańskich sankcji wobec sektora naftowo-gazowego Republiki Boliwariańskiej, ponieważ rafinerie Indiach nie akceptują jej obecnego poziomu.

MAE ma nadzieję, że tańsze baterie przyspieszą transformację energetyczną

MAE ma nadzieję, że tańsze baterie przyspieszą transformację energetyczną

Oczekiwany gwałtowny spadek kosztów magazynowania energii akumulatorowej w nadchodzących latach przyspieszy przejście z paliw kopalnych na odnawialne źródła energii, twierdzi Międzynarodowa Agencja Energetyczna (MAE).

Rekordowy zysk chińskiego CNOOC

Rekordowy zysk chińskiego CNOOC

Chiński CNOOC osiągnął w pierwszym kwartale 2024 roku rekordowy zysk w wysokości 39,72 mld juanów. Był to efekt jednoczesnego zwiększenia produkcji i cen sprzedaży.

Powołano kolejnego członka rady nadzorczej Orlenu

Powołano kolejnego członka rady nadzorczej Orlenu

Orlen podał w komunikacie, że 25 kwietnia 2024 roku Minister Aktywów Państwowych, w imieniu akcjonariusza Skarbu Państwa, powołał Piotra Wielowieyskiego do rady nadzorczej Orlenu trwającej kadencji.