Shell Franczyza

Orlen wraca z promocją – tańsze tankowanie i ładowanie

Już od piątku 26 kwietnia Orlen proponuje uczestnikom programu Vitay dobrze znaną promocję na tankowanie i ładowanie na stacjach sieci.

Nowi i obecni uczestnicy programu lojalnościowego Orlen Vitay mogą zatankować benzynę i olej napędowy taniej o 30 groszy za litr, a posiadacze Karty Dużej Rodziny aż o 40 groszy. Promocja będzie trwać do 5 maja i będzie obowiązywać na wszystkich stacjach Orlenu. W promocyjnej cenie klienci będą mogli kupić nawet 100 litrów paliwa, a zatankować będzie można dwukrotnie. Limit pojedynczego promocyjnego tankowania to 50 litrów, po jego przekroczeniu pozostała część tankowania będzie rozliczana po regularnej cenie. Za zakup paliwa z rabatem będzie można otrzymać paragon lub fakturę. 

W regulaminie promocji podano, że nie obejmuje ona autogazu.

Orlen zapowiedział, że w czasie majówkowych podróży klienci, poza skorzystanem z oferty sklepu i bistro, będą mogli także skorzystać z pakietu usług znacząco usprawniających tankowanie i płatność. Jedną z nich jest możliwość zapłaty za paliwo i pozostałe produkty z całej oferty stacji bezpośrednio przy dystrybutorze, u Mobilnego Kasjera wyposażonego w tablet z aplikacją kasową, drukarkę fiskalną oraz terminal płatniczy POS. Usługa ta jest dostępna na 375 stacjach w całej Polsce.

Z rabatów na ładowanie skorzystają także użytkownicy pojazdów elektrycznych, zarejestrowani w aplikacji Orlen Charge.

Program lojalnościowy Vitay działa od ponad 20 lat i aktywnie z niego korzysta ponad 6,6 miliona użytkowników.

Więcej w kategorii

Nowy pomysł w sprawie ograniczeń sprzedaży alkoholu na stacjach

Nowy pomysł w sprawie ograniczeń sprzedaży alkoholu na stacjach

Minister zdrowia Izabela Leszczyna zapowiedziała w czwartek, że resort przedstawi projekt ustawy zakazującej nocnej sprzedaży alkoholu na stacjach paliw.

Kto dostarczy kawę dla Orlenu?

Kto dostarczy kawę dla Orlenu?

Wizyta na stacji paliw poza tankowaniem często kojarzy się z zakupem kawy. Orlen – posiadający największą sieć stacji paliw w Polsce ogłosił postępowanie, w którym chce przeanalizować rynek dostawców kawy ziarnistej do sprzedaży w jego punktach detalicznych pod marką własną.

W tym roku MOL Polska będzie miał 69 punktów Fresh Corner

W tym roku MOL Polska będzie miał 69 punktów Fresh Corner

Obszar gastronomiczny jest bardzo ważny dla stacji paliw. Nowy gracz na polskim rynku – MOL Polska informuje, że do końca roku koncept gastronomiczny Fresh Corner zwiększy się o 18 punktów.

Spółki Naftoserwis i Naftor z Grupy PERN zostaną połączone

Spółki Naftoserwis i Naftor z Grupy PERN zostaną połączone

PERN planuje połączenie swoich spółek zależnych – podała Polska Agencja Prasowa. Ich zarządy uzgodniły już plan fuzji. W ocenie PERN fuzja wpisuje się w globalne trendy w branży paliwowej i energetycznej.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.