Paliwa TotalEnergies - jakość i cena w trosce o Twój biznes

W gminach gdzie nie ma samochodów elektrycznych powstaną ładowarki

Firma Powerdot poinformowała, że buduje stacje ładowania w gminach wiejskich, w których albo jeszcze w ogóle nie zarejestrowano aut elektrycznych, albo są to dopiero pierwsze egzemplarze.

W komunikacie prasowym firma podała, że tworząc infrastrukturę w miejscach, do których nie dotarła jeszcze elektromobilność, Powerdot wspiera rozwój zrównoważonego transportu, ułatwiając przyszłym kierowcom aut elektrycznych podjęcie decyzji o zakupie takiego pojazdu.

Powerdot opublikował właśnie listę wybranych stacji ładowania, które zostały postawione w gminach, do których elektromobilność albo w ogóle jeszcze nie dotarła, albo stawia ona dopiero „pierwsze kroki”. Spółka jako lokalizacje ładowarek wybiera parkingi przy sieci sklepów Biedronka.

- Sklepy Biedronki w małych miejscowościach pełnią rolę lokalnego centrum życia, są miejscem gdzie gromadzi się lokalna społeczność. Stawiając stacje ładowania w takich punktach, udostępniamy mieszkańcom nowoczesne usługi, a tym samym zachęcamy ich, aby spróbowali jazdy autem elektrycznym. Jako Powerdot wspieramy w ten sposób rozwój zrównoważonego transportu, co jest misją naszej firmy realizowaną w całej Europie – informuje Grigoriy Grigoriev, dyrektor generalny Powerdot w Polsce.

Stacje Powerdot usytuowane na parkingach Biedronki są dobrze widoczne, co może być zachętą do skorzystania z nich także dla osób przebywających w danej okolicy przejazdem.

W komunikacie podano, że stacje Powerdot usytuowane na parkingach Biedronki, których docelowa liczba to 600, mają moc po 120 kW. Każde urządzenie wyposażone jest w trzy złącza: CCS, ChaDemo oraz Type 2. Dzięki takiemu rozwiązaniu użytkownicy naładują nie tylko niemal każdego elektryka, ale również hybrydę typu plug-in. Aby skorzystać ze stacji nie potrzeba posiadać żadnej aplikacji, ponieważ każda z nich jest wyposażona w terminal płatniczy. Współpraca Powerdot i Biedronki to największe tego typu przedsięwzięcie w Europie, stworzone przez sieć handlową i operatora stacji ładowania.

Więcej w kategorii

Unia Europejska potrzebuje przyspieszenia w kwestii ładowarek

Unia Europejska potrzebuje przyspieszenia w kwestii ładowarek

Kraje Unii Europejskiej będą musiały co roku instalować 8 razy więcej punktów ładowania w porównaniu ze wskaźnikiem instalacji w 2023 r., jeśli UE będzie chciała wypełnić lukę w infrastrukturze oraz spełnić cele klimatyczne i te związane z popytem na pojazdy elektryczne.

MAE ma nadzieję, że tańsze baterie przyspieszą transformację energetyczną

MAE ma nadzieję, że tańsze baterie przyspieszą transformację energetyczną

Oczekiwany gwałtowny spadek kosztów magazynowania energii akumulatorowej w nadchodzących latach przyspieszy przejście z paliw kopalnych na odnawialne źródła energii, twierdzi Międzynarodowa Agencja Energetyczna (MAE).

MAE spodziewa się wzrostu sprzedaży pojazdów elektrycznych

MAE spodziewa się wzrostu sprzedaży pojazdów elektrycznych

Choć branża motoryzacyjna obawia się spowolnienia sprzedaży na kluczowych rynkach, to Międzynarodowa Agencja Energetyczna (MAE) w dalszym ciągu utrzymuje bardzo optymistyczne stanowisko w sprawie tempa rozwoju światowego rynku pojazdów elektrycznych.

Bardzo szybkie ładowarki od Orlenu

Bardzo szybkie ładowarki od Orlenu

Należący do koncernu naftowego Orlen fundusz kupił udziały w spółce Euroloop, producencie ultraszybkich stacji dla pojazdów elektrycznych – wynika z ustaleń dziennika ‘’Rzeczpospolita’’.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.