Paliwa TotalEnergies - jakość i cena w trosce o Twój biznes

Moya udostępniła ładowarki swoim użytkownikom

Spółka Anwim, w ramach partnerstwa sieci Moya energia z Elocity, udostępniła ponad 1400 punktów ładowania pojazdów elektrycznych dla użytkowników kart flotowych Moya firma.

Anwim podał, że do 2030 roku Moya energia ma obejmować 10 tysięcy punktów ładowania, w tym 4 tysiące własnych. Z punktów ładowania Moya energia obecnie mogą korzystać użytkownicy programu Moya firma, a docelowo sieć dostępna będzie także dla posiadaczy aplikacji Super Moya.

Budowa sieci ładowarek Moya energia planowana jest zarówno na stacjach Moya, jak i w innych strategicznych punktach. Podobnie, jak w przypadku stacji paliw, firmie zależy, aby klienci Moya mieli dostęp do punktów ładowania zarówno przy głównych trasach tranzytowych, jak i drogach krajowych, w mniejszych miejscowościach oraz w dużych miastach i aglomeracjach.

- Już dziś możemy zaoferować naszym flotowym klientom infrastrukturę do ładowania pojazdów elektrycznych w ponad 1400 punktach w całym kraju. To ogromny krok w kierunku propagowania zrównoważonego rozwoju elektromobilności. Nasze działania motywujemy, z jednej strony świadomością konieczności wdrażania rozwiązań ekologicznych, a z drugiej, wyjściem naprzeciw potrzebom naszych klientów, którzy z coraz większym zainteresowaniem przyglądają się pojazdom elektrycznym. Karta Moya firma to dziś multienergetyczna karta flotowa, która pozwala zarówno na bezgotówkowy zakup paliw tradycyjnych, jak i ładowanie pojazdów EV, a docelowo będzie oferować dodatkowe źródła energii – takie, na jakie będzie popyt wśród naszych klientów – powiedział cytowany w komunikacie prasowym Andrzej Kisała, dyr. ds. rozwoju sprzedaży flotowej, Anwim S.A.

Wszystkie punkty ładowania docelowo będą dostępne w ramach aplikacji Moya firma oraz Super Moya. Obecnie, z 1400 punktów korzystać mogą użytkownicy aplikacji mobilnej Moya firma.

Więcej w kategorii

Ford niechętny wobec napędów elektrycznych

Ford niechętny wobec napędów elektrycznych

Ford Motor Company opóźnia planowane wprowadzenie na rynek niektórych pojazdów elektrycznych nowej generacji ze względu na poszerzanie oferty pojazdów hybrydowych oraz spadające zainteresowanie pojazdami na prąd wśród konsumentów.

Mamy za mało ładowarek – będą kary

Mamy za mało ładowarek – będą kary

Choć w 2023 r. liczba ładowarek wzrosła, to przybyło ich tylko 28 proc. Dynamika wzrostu liczby punktów ładowania jest słaba i zdaniem dziennika ‘’Rzeczpospolita’’ będą kary za brak infrastruktury do ładowania samochodów.

Eleport więcej zainwestuje w Polsce

Eleport więcej zainwestuje w Polsce

Inwestor i operator stacji ładowania aut elektrycznych z Estonii – spółka Eleport pozyskała kolejną rundę finansowania i zapowiada duże inwestycje w infrastrukturę ładowania aut elektrycznych, przede wszystkim Polsce.

Mamy w Polsce ponad 6 tys. publicznych ładowarek

Mamy w Polsce ponad 6 tys. publicznych ładowarek

We wtorek Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych (PSPA) podało, że na koniec lutego br. w Polsce działało ponad 6 tys. ogólnodostępnych punktów ładowania. Zauważono jednak, że tempo rozbudowy infrastruktury jest zbyt wolne.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.