MOYA stacje paliw dopasowane do Twoich potrzeb!

BP chce skupiać się na szybkich ładowarkach

Szybkie ładowarki mogą być tak opłacalne jak tankowanie benzyny i to może zmieniać politykę koncernu bp w kolejnych latach - podaje Reuters.

Zdaniem Emmy Delaney z władz koncernu „silny i rosnący popyt na szybkie ładowarki akumulatorów w Wielkiej Brytanii i Europie już przyniósł marże zysku zbliżone do marż przy tradycyjnym tankowaniu benzyny”. Ten kierunek działania wydaje się być najbardziej naturalnym kierunkiem ewolucji bp w kolejnych latach. Warto wspomnieć, że szybkie (ponad 50 kilowatów) i superszybkie ładowanie (o mocy ponad 150 kilowatów) jest kosztowne z powodu konieczności inwestycji w wysokowydajną infrastrukturę energetyczną.

bp zdaniem agencji Reutera planuje w nadchodzących latach zwiększyć swoją działalność związaną z ładowaniem pojazdów elektrycznych do 70 tys. punktów ładowania w 2030 r. z 11 tys. obecnie.

Konkurencja w tej dziedzinie nie chce zostać w tyle - dla przykładu na całym świecie Shell chce mieć pół miliona punktów ładowania już do 2025 roku.
Słowa kluczowe:

Więcej w kategorii

Ford niechętny wobec napędów elektrycznych

Ford niechętny wobec napędów elektrycznych

Ford Motor Company opóźnia planowane wprowadzenie na rynek niektórych pojazdów elektrycznych nowej generacji ze względu na poszerzanie oferty pojazdów hybrydowych oraz spadające zainteresowanie pojazdami na prąd wśród konsumentów.

Mamy za mało ładowarek – będą kary

Mamy za mało ładowarek – będą kary

Choć w 2023 r. liczba ładowarek wzrosła, to przybyło ich tylko 28 proc. Dynamika wzrostu liczby punktów ładowania jest słaba i zdaniem dziennika ‘’Rzeczpospolita’’ będą kary za brak infrastruktury do ładowania samochodów.

Eleport więcej zainwestuje w Polsce

Eleport więcej zainwestuje w Polsce

Inwestor i operator stacji ładowania aut elektrycznych z Estonii – spółka Eleport pozyskała kolejną rundę finansowania i zapowiada duże inwestycje w infrastrukturę ładowania aut elektrycznych, przede wszystkim Polsce.

Mamy w Polsce ponad 6 tys. publicznych ładowarek

Mamy w Polsce ponad 6 tys. publicznych ładowarek

We wtorek Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych (PSPA) podało, że na koniec lutego br. w Polsce działało ponad 6 tys. ogólnodostępnych punktów ładowania. Zauważono jednak, że tempo rozbudowy infrastruktury jest zbyt wolne.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.