Magazyn Branżowych Inspiracji

Rusz się po rabaty… na stacje Moya!

10 marca startuje nowy program lojalnościowy w sieci Moya. Klienci, którzy zbiorą komplet znaczków zyskają rabaty do – 70 proc. na akcesoria sportowe Kappa i słuchawki do biegania Philips.

Zasady programu są proste – za zakupy na stacjach Moya klienci otrzymywać będą specjalne naklejki. Kto uzbiera na swojej karcie kolekcjonerskiej komplet 10 takich znaczków, skorzystać będzie mógł z rabatu sięgającego nawet -70 proc. na zakup profesjonalnych słuchawek do biegania marki Philips, a także sportowych akcesoriów Kappa - toreb, piłek czy ręczników. 

Jeden znaczek przysługuje za każde wydane 50 zł na stacji Moya. Wyjątkiem są produkty z menu Caffe Moya oraz sklepowe produkty z logo Moya – w tym przypadku klient otrzymuje naklejkę już za każde wydane 10 zł. Inne są również zasady przyznawania naklejek przy sprzedaży flotowej. Znaczki zbierać można do 29 czerwca br.

- Moment rozpoczęcia promocji jest oczywiście nieprzypadkowy. Kiedy na dworzu robi się cieplej, chętniej się ruszamy, mamy większą motywację do pracy nad formą - mówi Monika Kujawska kierująca działem marketingu w sieci Moya -  Forma programu lojalnościowego oferującego duże rabaty na markowe produkty w zamian za punkty, już dwukrotnie sprawdziła się na stacjach Moya. Jestem przekonana, że i tym razem możemy liczyć na zainteresowanie naszych Klientów – dodaje Monika Kujawska.

Mercure Warszawa Centrum, 24-25 kwietnia 2024