Shell Franczyza

AVIA w przyszłym roku zadebiutuje w Polsce

Pierwsza stacja pod marką AVIA w Polsce powinna rozpocząć działalność już w pierwszym kwartale przyszłego roku. Do 2020 r. sieć rozwijana przez spółkę Unimot ma liczyć 100 obiektów.

Przedstawiciele firmy Unimot S.A., w trakcie specjalnej konferencji poinformowali o dołączeniu do stowarzyszenia AVIA International i przedstawili plany rozwoju marki AVIA na polski rynku.

AVIA International to stowarzyszenie około 90 firm, które działają w 14 krajach Europy. Sieć stacji AVIA w całej Europie liczy około 3.000 obiektów. Tankują na nich m.in. kierowcy w Niemczech, Francji, Szwajcarii, Włoszech, Hiszpanii i Serbii.

W Polsce pierwsze stacje tej sieci mają pojawić się już w pierwszym kwartale przyszłego roku. – Wzór umowy, który bazuje na doświadczeniach niezależnych partnerów przyłączających się do stowarzyszenia AVIA w innych krajach, mamy już właściwie opracowany i jesteśmy gotowi do rozmów z zainteresowanymi firmami – powiedział w trakcie konferencji Adam Sikorski, przewodniczący rady nadzorczej Unimot S.A.

Spółka Unimot, która ma prawo do marki AVIA w naszym kraju, liczy na to, że uda się jej pozyskać partnerów do współpracy oferując m.in. dostęp do wysokiej jakości paliw, akceptację międzynarodowych programów flotowych, wsparcie swoje zespołu, możliwość uczestnictwa w programie Tankuj 24 czy pełną wizualizację stacji.


Na pytania dotyczące planów rozwoju sieci AVIA specjalnie dla użytkowników portalu e-petrol.pl odpowiedział Adam Sikorski, przewodniczący rady nadzorczej Unimot S.A.:

e-petrol.pl: Kiedy kierowcy w Polsce będą mogli zatankować na stacji AVIA?
Adam Sikorski: Zrobimy wszystko, aby pierwsza stacja działała jeszcze w I kwartale przyszłego roku.

Czym chcą Państwo przekonać partnerów do przyłączenia się do sieci AVIA?
Sami, jako niezależna firma, mamy stacje, które działają w modelu franczyzowym. Dlatego dobrze znamy problemy, z jakimi mierzą się właściciele takich obiektów. Są pewne warunki współpracy, jak choćby kilkuletni okres umowy, które są standardami, ale tam gdzie to będzie możliwe będziemy elastyczni np. w obszarze formuł cenowych. Dostarczając paliwo na stację będziemy też oferować atrakcyjne warunki cenowe.

Czy Unimot będzie jedynym dostawcą paliwa do stacji w sieci AVIA?
Tam gdzie będziemy w stanie dostarczyć nasz produkt  - zdecydowanie tak. W wyjątkowych przypadkach będziemy wskazywać preferowanych dostawców np. autogazu.

Czy sieć będzie mieć ogólnopolski charakter?
Tak. Nasza oferta hurtowa jest dzisiaj dostępna na bazach paliwowych w całym kraju i będziemy szukać partnerów w zasięgu działania tych baz.

A jakiego typu stacje mogą dołączyć do sieci AVIA?
Jak wiadomo dużo mniej niezależnych obiektów działa w dużych miastach i w takich lokalizacjach możemy rozważyć inwestycję we własne obiekty. Szczególnie interesujące dla nas, jako importera oleju napędowego, są na pewno stacje, na których jest duży popyt na diesla, czyli obiekty z dużym natężeniem ruchu pojazdów ciężarowych.

Czy oferta flotowa będzie od razu dostępna dla stacji dołączających do sieci AVIA?
Potrzebujemy jeszcze 3-4 miesięcy na dokończenie prac informatycznych i po tym okresie będziemy gotowi do tego, aby akceptować międzynarodowe programy flotowe.

Więcej w kategorii

Więcej stacji Moya na Śląsku

Więcej stacji Moya na Śląsku

W ostatnich dniach marca sieć Moya powiększyła się o trzy nowe stacje w województwie śląskim. Obiekt w Chorzowie otwarto w czwartek 28 marca, a dzień później pracę rozpoczęły stacje w Tarnowskich Górach oraz Radzionkowie.

Apel branży transportu w sprawie unijnych ograniczeń emisji CO2

Apel branży transportu w sprawie unijnych ograniczeń emisji CO2

W związku ze zbliżającym się w Parlamencie Europejskim głosowaniem nad przepisami dotyczącymi emisji dwutlenku węgla w transporcie drogowym Związek Transport i Logistyka Polska wystąpił z apelem do europosłów.

Bioagra Oil chce przejąć producenta topionych tłuszczy zwierzęcych

Bioagra Oil chce przejąć producenta topionych tłuszczy zwierzęcych

Producent estrów i gliceryny z grupy BZK Holding czeka na decyzję UOKiK w sprawie przejęcia firmy Emer sp. z o.o.

Zmiany w zarządzie Orlen Synthos Green Energy

Zmiany w zarządzie Orlen Synthos Green Energy

Wojciech Wrochna i Bartosz Fijałkowski zostali powołani przez Orlen na stanowiska wiceprezesów w spółce, która ma budować flotę małych elektrowni jądrowych (SMR) w Polsce.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.

Mercure Warszawa Centrum, 24-25 kwietnia 2024