Shell Franczyza

Ponad 2 tys. odwiedzających na Targach paliwowych we Wrocławiu

W dniach 5-6 października 2016 r. we wrocławskiej Hali Stulecia ponad 2 tys. uczestników brało udział w II edycji Międzynarodowych Targów Paliwowych - Stacja i Biznes Przyszłości. Organizatorem tego multibiznesowego eventu, który obfitował w wiele imprez towarzyszących, jest Information Market S.A., wydawca portalu e-petrol.pl.

Wrocławskie wydarzenie było już zorganizowane po raz kolejny i zostało pomyślane przede wszystkim z myślą o przedsiębiorcach – właścicielach stacji paliw. Swoim zakresem objęło zarówno trendy w wyposażeniu obiektów stacyjnych, w tym projektowaniu wnętrz czy oświetlenia, jak również nowości w zakresie środków czystości.

Atutem Targów była imponująca strefa myjni samochodowych, w której swoje rozwiązania prezentowali najwięksi przedstawciele tego segmentu. Szkolenia oraz sesje networkingowe prowadzone w tym temacie okazały się strzałem w dziesiątkę, a na na placu przed głównym wejściem do Hali Stulecia na stoiskach myjniowych nie brakowało odwiedzających.

Strefa Myjni

Wenątrz Hali na zwiedzającyh czekali z kolei producenci i dostawcy rozwiązań z różnych obszarów dla stacji paliw. Były stoiska firm sprzedających hurtowe ilości paliw, sieci stacji paliw oferujące swoje rozwiązania franczyzowe, dostawcy sprzętu, usług IT, wyposażenia, środków czystości i wiele innych.

Targi stanowiły także możliwość skorzystania z bezpłatnych szkoleń dotyczących otwarcia i prowadzenia własnej stacji przyzakładowej czy rozwoju kompetencji pracowników i zespołu stacji paliw.

Stoiska_targowe

Atutem Targów była specjalnie wydzielona Strefa Networkingu, gdzie na blisko 100 m kw. uczestnicy wydarzenia  mogli spotkać się i porozmawiać przy kawie o swoich biznesach. Networking dla wielu przedstawicieli branży, był okazją, aby podczas tych dwóch dni nawiązać relacje z pozostałymi uczestnikami rynku paliw.

Strefa Networkingu

Targom towarzyszyły ponadto VI Spotkanie Polski Rynek Paliw oraz pierwsza edycja Piłkarskich Mistrzostw Branży Paliwowej.

Więcej w kategorii

Bioagra Oil chce przejąć producenta topionych tłuszczy zwierzęcych

Bioagra Oil chce przejąć producenta topionych tłuszczy zwierzęcych

Producent estrów i gliceryny z grupy BZK Holding czeka na decyzję UOKiK w sprawie przejęcia firmy Emer sp. z o.o.

Zmiany w zarządzie Orlen Synthos Green Energy

Zmiany w zarządzie Orlen Synthos Green Energy

Wojciech Wrochna i Bartosz Fijałkowski zostali powołani przez Orlen na stanowiska wiceprezesów w spółce, która ma budować flotę małych elektrowni jądrowych (SMR) w Polsce.

Petrochemiczny odpis obniży wyniki Orlenu

Petrochemiczny odpis obniży wyniki Orlenu

Płocki koncern poinformował, że przewiduje ujęcie w skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym za 2023 rok odpisów aktualizujących w łącznej wysokości 10,2 mld złotych.

Jest wniosek do UOKiK w sprawie przejęcia Gas Storage Poland

Jest wniosek do UOKiK w sprawie przejęcia Gas Storage Poland

Sprzedaż Gas Storage Poland była warunkiem określonym w decyzji UOKiK w sprawie zgody na przejęcie PGNIG przez Orlen.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.

Mercure Warszawa Centrum, 24-25 kwietnia 2024