Rozwój stacji paliw będzie ewoluował w kierunku „hybrydowych” punktów obsługi

Orlen podsumowuje wiosenną promocję i zapowiada kolejną

Od Wielkanocy do końca długiego weekendu majowego użytkownicy aplikacji Orlen Vitay zrealizowali blisko 1,5 miliona kuponów paliwowych. Średnia zniżka wynosiła 38 groszy na litrze. Sieć przypomniała, że promocyjne kupony można jeszcze wykorzystać do 16 maja.

W ramach akcji kierowcy otrzymywali 15 zł rabatu przy tankowaniu co najmniej 30 litrów paliwa Verva lub Efecta. Dodatkowo, przy każdym tankowaniu spełniającym te warunki, wydawano kupony paragonowe o wartości 10 zł na kolejne zakupy powyżej 11 zł.

Mamy satysfakcję, że nasza kolejna promocja, która tym razem została przeprowadzona w nowym formacie, wyraźnie przypadła do gustu naszym klientom. Ponad 1,5 miliona wykorzystanych kuponów pokazuje tę skalę. Promocja nie tylko pozwoliła pozyskać nowych użytkowników aplikacji Orlen Vitay, ale także zacieśniła relacje z naszymi stałymi klientami. Co bardzo nas cieszy, korzystają oni nie tylko z wysokiej jakości paliw, ale także z bogatej oferty gastronomicznej i sklepowej Orlen. I dlatego wystartowaliśmy już z kolejną akcją promocyjną „Daj gryza!”, w której oferujemy atrakcyjne cenowo zestawy gastronomiczne dostępne w ofercie stop.cafe – mówi Piotr Suchodolski, dyrektor wykonawczy ds. marketingu komercyjnego Orlenu.

Firma uruchomiła już kolejną promocję – tym razem dotyczącą oferty gastronomicznej dostępnej na stacjach. W nowej akcji użytkownicy aplikacji mogą kupić zestawy z napojami i przekąskami w obniżonych cenach. Promocja obowiązuje do końca czerwca na większości stacji Orlen w Polsce.
Słowa kluczowe:

Więcej w kategorii

Orlen będzie współpracował z Microsoftem w zakresie AI

Orlen będzie współpracował z Microsoftem w zakresie AI

Płocki koncern zapowiedział, że przeprowadzi największe wdrożenia AI w Europie Środkowej. Pomoże mu w tym Microsoft.

Grupa Orlen i Northland Power rozpoczęły instalację morskich turbin wiatrowych

Grupa Orlen i Northland Power rozpoczęły instalację morskich turbin wiatrowych

Pierwszy polski wiatrak stanął już na Bałtyku, co symbolicznie otwiera nowy etap rozwoju polskiej morskiej energetyki wiatrowej.

Czy ustanie turystyka paliwowa przy granicy zachodniej?

Czy ustanie turystyka paliwowa przy granicy zachodniej?

Od 7 lipca 2025 roku Polska wprowadza stacjonarne kontrole graniczne na przejściach z Niemcami, co jak podaje serwis MOZ.de, może oznaczać dłuższe kolejki i utrudnienia dla osób regularnie podróżujących do Polski w celu zatankowania paliwa.

Rośnie sprzeciw wobec sprzedaży alkoholu na stacjach

Rośnie sprzeciw wobec sprzedaży alkoholu na stacjach

Z sondażu IBRiS dla „Rzeczpospolitej” wynika, że 62,1 proc. respondentów popiera całkowity zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach paliw. Największe poparcie deklarują osoby w wieku 18–29 lat (69 proc.) i 50–59 lat (również 69 proc.). Najniższe – w grupie 30–39 lat (58 proc.). Zdecydowany sprzeciw wobec zakazu wyraża 11,3 proc.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.

Zautomatyzuj obowiązki podatkowe