XX Spotkanie Branży Paliwowej - Polski Rynek LPG

MOL – zmianę barw przejdą stacje franczyzowe

MOL Polska poinformował o zakończeniu procesu rebrandingu wszystkich 273 stacji paliw w Polsce, których jest właścicielem.

W komunikacie prasowym spółka podała, że wszystkie stacje własne spółki MOL Polska – 273 lokalizacje – zmieniły już barwy na docelowe. Tym samym ok. 70 proc. sieci spółki operuje pod marką MOL. Kolejnym istotnym krokiem będzie rebranding przeszło stu stacji franczyzowych. 

Mamy za sobą ważny etap. W nieco ponad rok, a do tego pół miesiąca przed pierwotnie zakładanym terminem, zmieniliśmy barwy prawie 3/4 sieci, wszystkich naszych stacji własnych, co ma niebagatelny wpływ na widoczność i rozpoznawalność marki MOL na polskim rynku. To efekt ciężkiej, ale skutecznej pracy naszego zespołu, który już w ciągu pierwszych pięciu miesięcy prac przeprowadził rebranding aż stu stacji, po czym podwoił ten wynik z końcem 2023 roku. Osiągnęli tak duże tempo pomimo wyzwań, których przy procesach inwestycyjnych nie brakuje, a wynikających przede wszystkim z faktu, że każda stacja wymagała indywidualnego i elastycznego podejścia – mówi cytowany w komunikacie  Richard Austen, prezes zarządu MOL Polska.

Spółka podkreśliła, że rebranding stacji nie ograniczał się tylko do zmiany barw i logotypów – aby klienci mogli doświadczyć najwyższych standardów jakościowych, prace wymagały również m.in. montażu nowych urządzeń (np. dystrybutorów, ekspresów) czy przebudowy wnętrz stacji (np. wstawiania dodatkowych okien na potrzeby punktów Fresh Corner).

Zespół rozwoju sieci w MOL Polska dzięki trwającym 14 miesięcy pracom rebrandingowym zgromadził znaczącą wiedzę i doświadczenie, z których obecnie korzystają również inne spółki działające w ramach Grupy MOL. Teraz, jak mówi Piotr Pyrich, dyrektor ds. rynku detalicznego w MOL Polska, doświadczenie spółka wykorzysta przy procesie rebrandingu stacji franczyzowych. Dodaje on, że zmiana marki wpływa korzystnie na wzrosty sprzedaży o około 20-30 proc.

Więcej w kategorii

Mężczyzna odpowie za zniszczenia na stacji paliw

Mężczyzna odpowie za zniszczenia na stacji paliw

Policjanci z Szamotuł zatrzymali 28-latka podejrzanego o uszkodzenie wyświetlacza dystrybutora na stacji paliw. Mężczyźnie grozi do 5 lat więzienia.

Orlen weryfikuje projekty poprzedniego zarządu

Orlen weryfikuje projekty poprzedniego zarządu

Nowe władze Orlenu odziedziczyły po swoich poprzednikach rozbudowany wachlarz inwestycji w różnych obszarach działalności. Jak czytamy na łamach piątkowego ‘’Parkietu’’, część z nich to przedsięwzięcia wielomiliardowe, których opłacalność stoi pod znakiem zapytania, a wiele z nich boryka się z opóźnieniami i

 Grupa Orlen kupuje farmę fotowoltaiczną na Pomorzu Zachodnim

Grupa Orlen kupuje farmę fotowoltaiczną na Pomorzu Zachodnim

Orlen poinformował o finalizacji zakupu farmy fotowoltaicznej o mocy 10 MW, zlokalizowanej nieopodal miejscowości Wałcz w województwie zachodniopomorskim. Inwestycja ta pozwoli koncernowi dostarczać zieloną energię do blisko 5 tys. gospodarstw domowych i stanowi kolejny krok w kierunku transformacji energetycznej.

Orlen stawia na transport lotniczy i kolejowy

Orlen stawia na transport lotniczy i kolejowy

Jak podał dziennik ‘’Parkiet’’, Orlen prognozuje wzrost popytu na paliwa dla transportu innego niż drogowy, w szczególności na paliwa lotnicze i kolejowe. Wzrost ten ma być wynikiem rozbudowy infrastruktury kolejowej w Polsce oraz rosnącej popularności lotnictwa.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.