MOYA stacje paliw dopasowane do Twoich potrzeb!

MOL podsumował pierwszy rok w Polsce

Węgierski koncern, który przejął część stacji Lotosu, podsumował swoje wejście na detaliczny rynek paliw w Polsce. W ciągu 12 miesięcy MOL dokonał rebrandingu ponad 200 obiektów i pozyskał milion zarejestrowanych użytkowników programu lojalnościowego.

Podsumowując debiut na rynku polskim podczas spotkania z mediami, Richard Austen, dyrektor generalny MOL Polska, wskazał na aspekt rozpoznawalności nowej marki.

Marka MOL nie była dotąd znana w Polsce, stąd przedstawienie jej klientom i partnerom, zdobycie ich zaufania, stanowiły najważniejsze wyzwanie minionego roku. Obecnie, dzięki konsekwentnej strategii marketingowej, dwie trzecie polskich kierowców zna MOL, a co piąty skorzystał z naszej oferty. Spodziewamy się rosnącej liczby zadowolonych klientów na stacjach MOL w całej Polsce – powiedział Richard Austen.

Węgierskiemu koncernowi udało się zdobyć milion użytkowników programu lojalnościowego MOL Move. Piotr Pyrich, dyrektor ds. rynku detalicznego w MOL Polska powiedział, że lojalni klienci tankują więcej paliw EVO. Średnia wartość tankowania przy użyciu programu lojalnościowego jest o jedną czwartą wyższa, niż przy zakupach dokonywanych poza MOL Move. Na popularność programu lojalnościowego w Polsce korzystny wpływ miał jego mocny start, połączony z największą, jak dotąd zniżką na paliwa, sięgającą 45 gr na litrze.
Słowa kluczowe:

Więcej w kategorii

Wodne stacje paliw już otwarte

Wodne stacje paliw już otwarte

Podobnie jak w poprzednich latach, motorowodniacy i żeglarze będą mogli od 26 kwietnia skorzystać z nawodnych stacji tankowania Orlen na Mazurach, nad Zalewem Zegrzyńskim oraz nad morzem – w Gdyni i Pucku.

Kierowcy będą mogli wybrać promocję na majówkę

Kierowcy będą mogli wybrać promocję na majówkę

W ślad za ogłoszeniem przez Orlen promocji cenowej na tankowanie, o wprowadzeniu podobnych ofert poinformowały konkurencyjne sieci paliwowe w Polsce.

Orlen publikuje wyniki finansowe i przedstawia plany

Orlen publikuje wyniki finansowe i przedstawia plany

W czwartek Orlen podał dane o wynikach. Zysk netto Grupy Orlen za 2023 r. wyniósł ponad 20,7 mld zł. Skonsolidowany wynik obciążyły odpisy wartości aktywów na 17,2 mld zł.

Powołano kolejnego członka rady nadzorczej Orlenu

Powołano kolejnego członka rady nadzorczej Orlenu

Orlen podał w komunikacie, że 25 kwietnia 2024 roku Minister Aktywów Państwowych, w imieniu akcjonariusza Skarbu Państwa, powołał Piotra Wielowieyskiego do rady nadzorczej Orlenu trwającej kadencji.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.