MOYA stacje paliw dopasowane do Twoich potrzeb!

Grupa Pieprzyk dołącza do AVIA International

Grupa Pieprzyk 9 czerwca przystąpiła do stowarzyszenia AVIA International, dzięki czemu 80 stacji paliw, funkcjonujących pod marką Grupy Pieprzyk, dołączy do sieci marki AVIA. W efekcie liczba stacji paliw AVIA w Polsce wzrośnie do ponad 140.

W komunikacie podano, że Grupa Pieprzyk podpisała także list intencyjny z Grupą Unimot, która wprowadziła na polski rynek markę AVIA i do tej pory jako jedyna rozwijała tę sieć w Polsce – chodzi o wypracowanie obszarów i modelu współpracy polskich operatorów sieci AVIA.

Obecnie w Europie pod marką AVIA działa obecnie około 3200 stacji, należących do 90 członków stowarzyszenia. AVIA International funkcjonuje w całej Europie na zasadzie kooperacji niezależnych podmiotów, do których należą stacje paliw pod tą samą marką, a także prowadzących działalność w sektorze energetycznym.

- W Niemczech, gdzie działa najwięcej, bo prawie 900 stacji AVIA, mamy 32 członków stowarzyszenia, w Szwajcarii 600 stacji AVIA należy do 10 członków AVIA International, z kolei w Hiszpanii wielu właścicieli stacji paliw połączyło siły i jako jeden członek stowarzyszenia posiadają w sumie 200 stacji. W każdym z krajów, w którym jesteśmy obecni, model współpracy jest inny, jednak wszędzie udaje nam się z sukcesem wykorzystywać siłę marki AVIA w budowaniu pozycji lokalnych firm. Jestem przekonany, że tak będzie również w Polsce, dlatego bardzo się cieszę, że do grona właścicieli stacji AVIA dołącza kolejna polska firma — Grupa Pieprzyk — mówi Mario Tonini, dyrektor zarządzający AVIA International.

Grupa Pieprzyk działalność rozpoczęła w 1989 r., a pierwsza stacja paliw pod tą marką zaczęła funkcjonować w 1993 r. Stacje działają przede wszystkim w zachodniej i centralnej Polsce. Przystąpienie do stowarzyszenia AVIA International oznacza, że 80 stacji paliw, funkcjonujących obecnie pod marką Grupy Pieprzyk, zmieni wystrój na zbieżny z identyfikacją wizualną marki AVIA.

- Przystąpienie do stowarzyszenia AVIA International otwiera nowe możliwości w rozwoju naszej sieci pod silną europejską marką, równocześnie mocno wzmacniając sieć AVIA. Dalej, jako Grupa Pieprzyk, będziemy właścicielem tych stacji i będziemy nadal współpracować z naszymi dostawcami paliw i produktów. Jednocześnie będziemy mogli korzystać z doświadczeń wypracowanych przez największych, europejskich operatorów stacji paliw oraz podzielić się własnymi rozwiązaniami. Wszyscy klienci, którzy nam do tej pory zaufali i doceniają naszą prawie 30-letnią historię w branży, z pewnością bardzo łatwo rozpoznają należące do nas stacje, ponieważ logo Grupy Pieprzyk będzie widniało obok logo AVIA na pylonie cenowym. Marka AVIA to nowy rozdział w historii Grupy Pieprzyk i jestem przekonany, że na tej współpracy skorzystają przede wszystkim nasi klienci – mówi cytowany w komunikacie Antoni Pieprzyk, założyciel Grupy Pieprzyk.

Obecnie Unimot ma 65 stacji pod marką AVIA, a do końca 2023 r., zgodnie z przyjętą strategią rozwoju, zamierza powiększyć sieć swoich stacji do około 200 obiektów.
List intencyjny pomiędzy firmami zakłada zainicjowanie rozmów, mających na celu wypracowanie obszarów i modelu współpracy operatorów sieci AVIA w Polsce.

Więcej w kategorii

Słabszy pierwszy kwartał w Grupie Orlen

Słabszy pierwszy kwartał w Grupie Orlen

W pierwszym kwartale 2024 r. płocki koncern zanotował słabsze wyniki w pięciu z sześciu kluczowych obszaru biznesu. Największe spadki dotknęły segment wydobycia i rafinerii, a wzrost dotyczył segmentu detalicznego.

PERN sprawdzi zabezpieczenia rurociągów pod rzekami

PERN sprawdzi zabezpieczenia rurociągów pod rzekami

Spółka PERN ogłosiła przetarg, w którym wyłoni usługodawcę, który sprawdzi stan zabezpieczeń rurociągów, które przebiegają przez rzeki.

Rusza konkurs na prezesa Orlen Paliwa

Rusza konkurs na prezesa Orlen Paliwa

Paliwowa spółka podała na swojej stronie internetowej, że rozpoczyna postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko prezesa zarządu.

Obcokrajowcy oszukali stacje paliw

Obcokrajowcy oszukali stacje paliw

Na stacjach paliw w północno-wschodniej Polsce dwudziestokilkuletni obywatele Gruzji wprowadzali fałszywe banknoty o różnych nominałach, w tym 500 i 100 euro i otrzymywali resztę w złotówkach.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.

Paliwa TotalEnergies - jakość i cena w trosce o Twój biznes