MOYA stacje paliw dopasowane do Twoich potrzeb!

Grupa Pieprzyk dołącza do AVIA International

Grupa Pieprzyk 9 czerwca przystąpiła do stowarzyszenia AVIA International, dzięki czemu 80 stacji paliw, funkcjonujących pod marką Grupy Pieprzyk, dołączy do sieci marki AVIA. W efekcie liczba stacji paliw AVIA w Polsce wzrośnie do ponad 140.

W komunikacie podano, że Grupa Pieprzyk podpisała także list intencyjny z Grupą Unimot, która wprowadziła na polski rynek markę AVIA i do tej pory jako jedyna rozwijała tę sieć w Polsce – chodzi o wypracowanie obszarów i modelu współpracy polskich operatorów sieci AVIA.

Obecnie w Europie pod marką AVIA działa obecnie około 3200 stacji, należących do 90 członków stowarzyszenia. AVIA International funkcjonuje w całej Europie na zasadzie kooperacji niezależnych podmiotów, do których należą stacje paliw pod tą samą marką, a także prowadzących działalność w sektorze energetycznym.

- W Niemczech, gdzie działa najwięcej, bo prawie 900 stacji AVIA, mamy 32 członków stowarzyszenia, w Szwajcarii 600 stacji AVIA należy do 10 członków AVIA International, z kolei w Hiszpanii wielu właścicieli stacji paliw połączyło siły i jako jeden członek stowarzyszenia posiadają w sumie 200 stacji. W każdym z krajów, w którym jesteśmy obecni, model współpracy jest inny, jednak wszędzie udaje nam się z sukcesem wykorzystywać siłę marki AVIA w budowaniu pozycji lokalnych firm. Jestem przekonany, że tak będzie również w Polsce, dlatego bardzo się cieszę, że do grona właścicieli stacji AVIA dołącza kolejna polska firma — Grupa Pieprzyk — mówi Mario Tonini, dyrektor zarządzający AVIA International.

Grupa Pieprzyk działalność rozpoczęła w 1989 r., a pierwsza stacja paliw pod tą marką zaczęła funkcjonować w 1993 r. Stacje działają przede wszystkim w zachodniej i centralnej Polsce. Przystąpienie do stowarzyszenia AVIA International oznacza, że 80 stacji paliw, funkcjonujących obecnie pod marką Grupy Pieprzyk, zmieni wystrój na zbieżny z identyfikacją wizualną marki AVIA.

- Przystąpienie do stowarzyszenia AVIA International otwiera nowe możliwości w rozwoju naszej sieci pod silną europejską marką, równocześnie mocno wzmacniając sieć AVIA. Dalej, jako Grupa Pieprzyk, będziemy właścicielem tych stacji i będziemy nadal współpracować z naszymi dostawcami paliw i produktów. Jednocześnie będziemy mogli korzystać z doświadczeń wypracowanych przez największych, europejskich operatorów stacji paliw oraz podzielić się własnymi rozwiązaniami. Wszyscy klienci, którzy nam do tej pory zaufali i doceniają naszą prawie 30-letnią historię w branży, z pewnością bardzo łatwo rozpoznają należące do nas stacje, ponieważ logo Grupy Pieprzyk będzie widniało obok logo AVIA na pylonie cenowym. Marka AVIA to nowy rozdział w historii Grupy Pieprzyk i jestem przekonany, że na tej współpracy skorzystają przede wszystkim nasi klienci – mówi cytowany w komunikacie Antoni Pieprzyk, założyciel Grupy Pieprzyk.

Obecnie Unimot ma 65 stacji pod marką AVIA, a do końca 2023 r., zgodnie z przyjętą strategią rozwoju, zamierza powiększyć sieć swoich stacji do około 200 obiektów.
List intencyjny pomiędzy firmami zakłada zainicjowanie rozmów, mających na celu wypracowanie obszarów i modelu współpracy operatorów sieci AVIA w Polsce.

Więcej w kategorii

Amic uruchomił stację w nowej formule

Amic uruchomił stację w nowej formule

W ubiegłym tygodniu sieć Amic otworzyła stację franczyzową, która jest pierwszą lokalizacją w nowej formule Amic Box.

Ruszają konsultacje publiczne Krajowego Planu w dziedzinie Energii i Klimatu do 2030 r.

Ruszają konsultacje publiczne Krajowego Planu w dziedzinie Energii i Klimatu do 2030 r.

Ministerstwo Klimatu i Środowiska przekazało do konsultacji publicznych aktualizację Krajowego Planu w dziedzinie Energii i Klimatu do 2030 r.

W Wieruszowie powstanie stacja paliw

W Wieruszowie powstanie stacja paliw

Gmina Wieruszów w ubiegłym roku zrezygnowała z pomysłu budowy samoobsługowej stacji paliw, który miało realizować Przedsiębiorstwo Komunalne w Wieruszowie. Teraz grunt został wystawiony na sprzedaż.

Różne wizje rozwoju rynku paliw alternatywnych w Polsce

Różne wizje rozwoju rynku paliw alternatywnych w Polsce

Polska stoi u progu rewolucji w transporcie, związanej z przechodzeniem na paliwa alternatywne. Rządowe plany zakładają dynamiczny rozwój infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych, stacji wodorowych i LNG, ale z analizy różnych podmiotów branży wynika, że realizacja tych ambicji napotyka na poważne wyzwania.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.

Raport - Polski Rynek Paliw 2022/2023

Rynek paliw Polsce w latach 2022 i 2023 przechodził dynamiczne zmiany, dlatego w najnowszej edycji Raportu przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych informacji, analiz cenowych i prognoz na rok 2024. 

Raport - Polski Rynek Paliw 2022/2023