Magazyn Branżowych Inspiracji

Shell wprowadza usługę nadawania paczek DHL we współpracy z Pointpack

Stacje paliw Shell, firma kurierska DHL Parcel i operator technologiczny Pointpack rozpoczęły współpracę w zakresie obsługi nadawania i odbierania przesyłek na stacjach paliw Shell w całym kraju. Dzięki niej klienci mogą skorzystać z usług DHL na 356 stacjach Shell, czyli większości stacji tej marki w Polsce.

Shell zwiększa swoją konkurencyjność, poszerzając ofertę o nadawanie paczek obsługiwanych przez DHL Parcel w ramach sieci DHL POP. Do tej pory stacje Shell umożliwiały jedynie odbiór przesyłki dostarczanej przez firmę kurierską. Paczkę można odebrać i nadać na stacjach, jednak wcześniej musi zostać przygotowana do nadania na www.paczking.pl

Wraz z poszerzeniem zakresu obsługi paczek zmienia się także liczby stacji, które umożliwią odbiór i nadanie paczki. Taką możliwość zapewni aż 356 stacji Shell w całym kraju. W najbliższej przyszłości Shell planuje rozszerzyć współpracę z kolejnymi firmami kurierskimi.

Cały czas uważnie obserwujemy rynek i odpowiadamy na coraz nowsze potrzeby społeczeństwa. Współpraca z Pointpack pozwoli rozszerzyć grono naszych klientów m.in. o osoby, robiące zakupy i sprzedające towary online, które mają stacje Shell w swoim sąsiedztwie. Bardzo mnie cieszy, że po raz kolejny pokazujemy, że stacje Shell są nie tylko miejscem do tankowania paliwa, ale również wielofunkcyjnymi obiektami usługowymi, w których wypijemy doskonałą kawę z oferty Shell Café, zrobimy zakupy, założymy konto bankowe i nadamy lub odbierzemy przesyłkę – mówi Monika Kielak-Łokietek, dyrektorka działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska.

Dzięki tej współpracy klienci będą mogli w pełnym zakresie korzystać z Punktów Obsługi Paczek na stacjach Shell. POP-y spełniają oczekiwanie klientów w zakresie samodzielnej formy nadania bądź odbioru paczki. Poziom satysfakcji konsumentów korzystających z POP-ów jest najwyższy w branży i wynosi ponad 76, mierzony wskaźnikiem NPS. Ponad połowie odbiorców dotarcie to punktu zajmuje mniej niż 5 minut – mówi Maciej Dudek, menedżer sieci partnerskiej DHL Parcel.

Na stacjach Shell można zatrzymać się i skorzystać z nowej oferty kawiarniano-gastronomicznej i odpocząć w komfortowym, przyjaznym otoczeniu. Na wszystkich czekają przekąski i doskonała aromatyczna kawa Shell Café w dwóch odsłonach – espresso lub lungo, pozyskiwana ze zrównoważonych, certyfikowanych ziaren.

Za integrację usługi i wsparcie technologiczne odpowiada firma Pointpack, która buduje rozwiązania IT, a także umożliwia kooperantom tworzenie dodatkowych usług, zwiększanie zysku oraz pozyskiwanie nowych klientów, umacniając pozycję ich marek na rynku w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej.

– Przekroczyliśmy liczbę 47 mln przesyłek i obecnie obsługujemy już ponad 16.500 punktów w całej Polsce, a liczba ta stale rośnie. Obserwujemy również znaczną intensyfikację rynku w zakresie rozwoju punktów nadawczo-odbiorczych, a współpraca z siecią Shell to odpowiedź na wzrost zapotrzebowania na tego rodzaju usługi wśród klientów. Rosnący poziom satysfakcji konsumentów korzystających z możliwości nadawania i odbierania przesyłek jest mocną podstawą dla konsekwentnego rozwijania kolejnych partnerstw w tym obszarze – informuje Paulina Żmijowska, Kierownik ds. Marketingu&PR Pointpack.

Więcej w kategorii

XIII konferencja Krajowej Izby Biopaliw

XIII konferencja Krajowej Izby Biopaliw "Biopaliwa transportowe"

Szerokie spojrzenie na obszar paliw odnawialnych w transporcie z krajowej i europejskiej perspektywy - tak w skrócie można podsumować XIII edycję konferencji organizowanej przez Krajową Izbę Biopaliw, która odbyła się w dniach 25-26 września w Ostródzie.

Orlen przeznaczył 35 mln zł na walkę ze skutkami powodzi

Orlen przeznaczył 35 mln zł na walkę ze skutkami powodzi

Grupa Orlen uruchomiła specjalny program „Jesteśmy razem", na który dotąd przekazała 35 mln zł. Środki te m.in. finansują paliwo dla służb walczących z powodzią, pozwalają na usuwanie jej skutków oraz wsparcie poszkodowanych przez klęskę żywiołową.

Paliwa Warter Racing zastąpią benzyny Gulf

Paliwa Warter Racing zastąpią benzyny Gulf

Przez ostatnie pięć lat polska spółka Warter Fuels była jedynym producentem i dystrybutorem paliw Gulf w Europie. Po sukcesie, jakim okazała się produkowana dla jednej z największych sieci stacji paliw benzyna 100-oktanowa, polski producent podjął decyzję o rozwijaniu własnej marki paliw rajdowych. Wkrótce do odbiorców z blisko 120