Shell Franczyza

Moya 30. marką w Polsce w zestawieniu TOP 200 Forbes

Marka Moya została sklasyfikowana na 30. miejscu w nowym rankingu miesięcznika „Forbes” „Najlepsze polskie marki”. Zestawienie, tworzone we współpracy z firmą badawczą Minds & Roses, uwzględnia wartość finansową marek, a także ich pozycję w swoich branżach. Wysoka pozycja sieci Moya w tej klasyfikacji jest kolejnym potwierdzeniem dynamicznego wzrostu siły marki na rynku.

Moya jest najszybciej rozwijającą się siecią stacji paliw w Polsce. Każdego roku pojawia się kilkadziesiąt nowych obiektów. Dziś jest ich ponad 340. Zlokalizowane są w dużych miastach i mniejszych miejscowościach, przy drogach krajowych, ekspresowych oraz lokalnych. Dzięki wysokiej jakości oferowanych produktów oraz wyjątkowemu podejściu do klienta zdobywają coraz większą popularność i uznanie wśród konsumentów – m.in. stąd wysoka pozycja marki Moya w rankingu „Forbesa” „Najlepsze polskie marki”.

- Siła marki ma kluczowe znaczenie w sukcesie rynkowym każdego przedsiębiorstwa. Proces budowania brandu jest jednak niezwykle żmudny i długotrwały. Tworząc przeszło 10 lat temu nową sieć stacji paliw mieliśmy świadomość tego, z jak wielkim wyzwaniem się mierzymy. Już wówczas polski rynek był niezwykle wymagający – skupiał w sobie doświadczonych graczy – ogromne krajowe koncerny oraz międzynarodowe konsorcja. Dlatego od początku, konsekwentnie budujemy spójny wizerunek naszej marki. Prowadzimy działania mające na celu zwiększanie rozpoznawalności i uzyskanie pozytywnych skojarzeń wśród konsumentów. Wysoka pozycja w rankingu „Forbesa” jest dowodem na to, że nasza strategia rozwoju marki jest właściwa i będziemy ją kontynuować w najbliższych latach – mówi Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim S.A., operatora sieci Moya.

Siła marek w zestawieniu „Forbesa” została obliczona na podstawie metodologii firmy badawczej Minds & Roses. Bierze ona pod uwagę mentalną dostępność marki oraz skojarzenia i emocje, które ona wywołuje. Dane empiryczne zostały zebrane za pomocą badania przeprowadzonego na grupie 1435 respondentów.

Dla każdej z 24 przebadanych kategorii produktów i usług opracowano indywidualne modele wpływu marki na osiąganą wartość sprzedaży. Ostatecznie wartość marki wyrażona w PLN wynika z pozycji rynkowej wyrażonej jej wartością sprzedaży, indeksowanej siłą danej marki oraz jej wkładem w wartość sprzedaży w kategorii.

Anwim S.A. brylantem polskiej gospodarki

Wysoka pozycja w rankingu „Najlepsze polskie marki” „Forbesa” to nie jest jedyne wyróżnienie, które w ostatnim czasie trafiło do GK Anwim. Właściciel i operator sieci stacji paliw Moya został sklasyfikowany na 123. miejscu w zestawieniu „Brylanty polskiej gospodarki 2020”, które tworzone jest przez Instytut Polskiego Biznesu. Ranking tworzony jest na podstawie danych finansowych za lata 2018-2019, pochodzących Krajowego Rejestru Sądowego. Pozycja w rankingu jest odzwierciedleniem wartości rynkowej przedsiębiorstwa.
Program Partnerski ENERGIA PALIW
Pozostałe aktualności
W 2023 roku przybyło stacji paliw

W 2023 roku przybyło stacji paliw

Polska Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego (POPiHN) poinformowała, że w minionym roku liczba stacji paliw w Polsce wyniosła 7 915 wobec 7 898 punktów na koniec 2022 r. Liderem pozostał oczywiście Orlen, który w swoich barwach miał 1 929 stacji.

Szczegóły w sprawie wypłaconych zaliczek przez OTS z Grupy Orlen

Szczegóły w sprawie wypłaconych zaliczek przez OTS z Grupy Orlen

Biuro prasowe płockiego koncernu poinformowało Polską Agencję Prasową, że Orlen Trading Switzerland (OTS), wypłaciła od maja 2023 r. około 1,6 mld zł zaliczek bez zastosowania zabezpieczeń, które trafiły do podmiotów, z którymi Orlen nigdy wcześniej nie współpracował.

MOL uruchomił pilotażową instalację zielonego wodoru

MOL uruchomił pilotażową instalację zielonego wodoru

W rafinerii Dunaj na Węgrzech MOL uruchomił pilotażową instalację do produkcji zielonego wodoru o mocy 10 MW. Podano, że jest to obecnie największa instalacja w regionie Europy Centralnej i Wschodniej.

Orlen ma napędzać transformację energetyczną

Orlen ma napędzać transformację energetyczną

Dzień po ogłoszeniu Ireneusza Fąfary nowym szefem Orlenu w liście do pracowników zachęcał ich on do współpracy przy stworzeniu Orlenu, który będzie europejskim liderem w zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej i będzie napędzał transformację energetyczną.

OPEC spodziewa się latem wysokiego zapotrzebowania na paliwo

OPEC spodziewa się latem wysokiego zapotrzebowania na paliwo

OPEC w swoim kwietniowym raporcie przewiduje wysokie zużycie produktów naftowych w miesiącach letnich, a już w drugim kwartale wzrośnie globalny popyt na paliwo lotnicze.

Avril spodziewa się wzrostu zysków z biopaliw do 2030 r.

Avril spodziewa się wzrostu zysków z biopaliw do 2030 r.

Avril jest największym we Francji producentem biodiesla i pasz dla zwierząt oraz wiodącym graczem na rynku oleju spożywczego i chemikaliów pochodzenia roślinnego.