Petronas Lubricants Polska nawiązał współpracę handlową z siecią stacji paliw Moya
2021-07-23 11:32 | Petronas/Anwim SAPetronas Lubricants Polska rozpoczął współpracę z największą w kraju niezależną siecią stacji paliw Moya. W jej ramach na stacjach w niebiesko-czerwonych barwach rozpocznie się pilotażowa akcja wprowadzania do sprzedaży olejów silnikowych Petronas Syntium z technologią CoolTech™.

Umowa została podpisana w drugim kwartale 2021 r. i obejmuje pilotaż sprzedaży najwyższej jakości olejów silnikowych oraz płynów eksploatacyjnych Petronas do pojazdów osobowych na stacjach sieci Moya.
Działania sprzedażowe połączone są ze wspólną kampanią marketingową i medialną pod hasłem PIT STOP Challenge, popularyzującą rozwiązania Petronas Syntium wśród odbiorców indywidualnych. Anwim S.A., właściciel marki Moya docelowo planuje wprowadzenie produktów Petronas na wszystkie stacje sieci.
- Mocno rozwijamy sieć sprzedaży Petronas Syntium w Polsce. Działania skierowane do sieci dystrybutorów i warsztatów wspieramy strategią B2C, którą realizujemy wspólnie z siecią stacji paliw Moya. Obecność naszych produktów na półkach stacji tej sieci znakomicie poprawi dostępność do marki Syntium dla konsumentów. Naszym celem jest stały wzrost świadomości naszych brandów wśród polskich kierowców. Współpraca handlowa wpisuje się w misję Anwim S.A. – dostarczania klientom produktów z wysokim wskaźnikiem jakość do ceny. Przygotowujemy wspólnie z naszym partnerem ciekawy program pilotażowy wspierany min. promocjami dla Klientów stacji Moya. Liczymy oczywiście na efektywne rozszerzenie współpracy z pilotażu i na wprowadzenie marki Syntium do wszystkich lokalizacji tej sieci. – mówi Adam Bober, dyrektor sprzedaży Petronas Lubricants w Polsce, Niemczech i Austrii.
Ideą wspólnego pilotażu sprzedaży i kampanii jest podniesienie świadomości marki olejów silnikowych Petronas Syntium i korzyści wynikających z ich stosowania. Brand jest doskonale rozpoznawalny dzięki współpracy technologicznej z niepokonanym w ostatnich latach zespołem AMG Mercedes Petronas Formula 1 Team oraz z mistrzem wyścigów Formuły 1 Lewisem Hamiltonem.
- Nasze motto, „Moya – daleko zajedziesz!”, ma bezpośrednie przełożenie na jakość produktów i usług oferowanych na naszych stacjach. To jednak coś znacznie więcej, ponieważ stacje paliw Moya charakteryzują się miłą atmosferą i sympatyczną obsługą. W ramach współpracy z Petronas możemy naszym klientom zaproponować nie tylko nowe produkty, lecz także wyjątkowe spotkania z elementami rozrywki ze sportowym zacięciem. Jesteśmy przekonani, że oddanie sportowej atmosfery na stacjach z zaaranżowanym PITSTOP, konkurs dla klientów z nagrodami – oryginalnymi gadżetami zespołu Formuły 1 Lewisa Hamiltona – oraz przygotowane spotkania z mistrzynią driftingu Karoliną Pilarczyk będą cieszyć się powodzeniem – Monika Ostaszewska, marketing manager Anwim S.A.
Stworzone w laboratoriach Petronas i sprawdzone w najbardziej wymagających warunkach wyścigów Formuły 1 rozwiązania Petronas Syntium z technologią CoolTech™ oparte na silnych łańcuchach cząsteczek pozwalają na zwiększoną absorbcję ciepła z silników pojazdów. Dzięki trwalszemu filmowi olejowemu podnosi się poziom ochrony krytycznych części silnika, poprawia jego wydajność i wydłuża żywotność. W efekcie, okresy między wymianami oleju są dłuższe i spada zużycie paliwa.
Moya to największa niezależna sieć stacji paliw w Polsce. Charakteryzuje się najwyższą w kraju dynamiką rozwoju – każdego roku przybywa kilkadziesiąt nowych obiektów w niebiesko-czerwonych barwach. Obecnie w sieci znajduje się ponad 330 stacji. Jednak celem Anwim S.A., właściciela marki Moya, jest nie tylko szybki rozwój poprzez zagęszczenie sieci, ale przede wszystkim zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi. Dlatego równolegle rozwijane są trzy typy stacji: konwencjonalne – z konceptem kawiarniano-gastronomicznym Caffe Moya i sklepem convenience; automatyczne – przystosowane wyłącznie do obsługi flot; a także samoobsługowe – dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Sieć nie ustaje ponadto w rozwoju oferty pozapaliwowej.
Działania sprzedażowe połączone są ze wspólną kampanią marketingową i medialną pod hasłem PIT STOP Challenge, popularyzującą rozwiązania Petronas Syntium wśród odbiorców indywidualnych. Anwim S.A., właściciel marki Moya docelowo planuje wprowadzenie produktów Petronas na wszystkie stacje sieci.
- Mocno rozwijamy sieć sprzedaży Petronas Syntium w Polsce. Działania skierowane do sieci dystrybutorów i warsztatów wspieramy strategią B2C, którą realizujemy wspólnie z siecią stacji paliw Moya. Obecność naszych produktów na półkach stacji tej sieci znakomicie poprawi dostępność do marki Syntium dla konsumentów. Naszym celem jest stały wzrost świadomości naszych brandów wśród polskich kierowców. Współpraca handlowa wpisuje się w misję Anwim S.A. – dostarczania klientom produktów z wysokim wskaźnikiem jakość do ceny. Przygotowujemy wspólnie z naszym partnerem ciekawy program pilotażowy wspierany min. promocjami dla Klientów stacji Moya. Liczymy oczywiście na efektywne rozszerzenie współpracy z pilotażu i na wprowadzenie marki Syntium do wszystkich lokalizacji tej sieci. – mówi Adam Bober, dyrektor sprzedaży Petronas Lubricants w Polsce, Niemczech i Austrii.
Ideą wspólnego pilotażu sprzedaży i kampanii jest podniesienie świadomości marki olejów silnikowych Petronas Syntium i korzyści wynikających z ich stosowania. Brand jest doskonale rozpoznawalny dzięki współpracy technologicznej z niepokonanym w ostatnich latach zespołem AMG Mercedes Petronas Formula 1 Team oraz z mistrzem wyścigów Formuły 1 Lewisem Hamiltonem.
- Nasze motto, „Moya – daleko zajedziesz!”, ma bezpośrednie przełożenie na jakość produktów i usług oferowanych na naszych stacjach. To jednak coś znacznie więcej, ponieważ stacje paliw Moya charakteryzują się miłą atmosferą i sympatyczną obsługą. W ramach współpracy z Petronas możemy naszym klientom zaproponować nie tylko nowe produkty, lecz także wyjątkowe spotkania z elementami rozrywki ze sportowym zacięciem. Jesteśmy przekonani, że oddanie sportowej atmosfery na stacjach z zaaranżowanym PITSTOP, konkurs dla klientów z nagrodami – oryginalnymi gadżetami zespołu Formuły 1 Lewisa Hamiltona – oraz przygotowane spotkania z mistrzynią driftingu Karoliną Pilarczyk będą cieszyć się powodzeniem – Monika Ostaszewska, marketing manager Anwim S.A.
Wyższa wydajność i żywotność silnika oraz niższe zużycie paliwa z Petronas Syntium
Stacje paliw Moya – zawsze po drodze
Polecamy

Polska importuje ropę gatunku Murban
Polska w sierpniu po raz pierwszy zaimportowała ładunek ropy Murban z Abu Dhabi, wynika z danych Refinitiv Eikon. Jak podała agencja Reutera, Polska szuka alternatyw dla rosyjskiej ropy.
2022-08-12 / 09:56 | Z kraju

Europa Zachodnia ma małe zapasy oleju napędowego
Europa rozpocznie zimę z poważnym brakiem oleju napędowego – alarmuje agencja Bloomberg. Według prognoz Europa Północno-Zachodnia wejdzie w sezon zimowy z historycznie niskimi zapasami diesla.
2022-08-12 / 09:46 | Ze świata

MAE szacuje wyższy popyt na ropę, a OPEC niższy
Światowe dostawy ropy osiągnęły w lipcu najwyższy poziom po pandemii w wyniku wzrostu produkcji w krajach OPEC+, a także znacznego ożywienia w kilku regionach - wynika z comiesięcznego raportu Międzynarodowej Agencji Energetycznej (MAE). Organizacja szacuje, że zapotrzebowanie na surowiec wzrośnie, a OPEC przeciwnie – sądzi, że spadnie.
2022-08-12 / 09:33 | Ze świata
Pozostałe aktualności

Prezydent Nigerii odmawia zgody na sprzedaż aktywów Exxon Mobil
Prezydent Nigerii Muhammadu Buhari odmówił zgody na sprzedaż przez Exxon Mobil lokalnych aktywów na płytkich wodach przybrzeżnych firmie Seplat, podały źródła w czwartek.
2022-08-12 / 09:52 | Ze świata

Cena benzyny w Czechach po raz pierwszy od prawie pół roku spadła poniżej 42 koron
Cena benzyny w Czechach po raz pierwszy od ponad pięciu miesięcy spadła poniżej 42 koron (ok. 8,08 zł). Tydzień temu była wyższa o 2,42 korony. Cena oleju napędowego spadła do najniższego poziomu od pierwszego weekendu marca.
2022-08-12 / 09:48 | Ze świata

Lukoil przejmuje udziały od Eni
Lukoil nabył Eni-Nefto od Eni International. Firma specjalizuje się w sprzedaży środków smarnych. Przejmowana spółka zarejestrowana w Moskwie zajmuje się również handlem paliwami na stacjach, sprzedażą hurtową części i akcesoriów samochodowych.
2022-08-12 / 09:42 | Ze Wschodu

Exxon przyspiesza w obszarze handlu
Amerykański koncern naftowo-gazowy Exxon Mobil aktywnie zwiększa swoją działalność handlową na świecie, w obliczu utrzymujących się wysokich cen swoich produktów.
2022-08-12 / 09:40 | Ze świata

Szacunkowe wyniki Unimotu za II kwartał 2022 r.
Niezależny importer paliw ciekłych i gazowych - spółka Unimot, opublikowała szacunki skonsolidowanych wyników finansowych za II kwartał 2022 r. W komunikacie prasowym podano, że według wstępnych danych skonsolidowana EBITDA za miniony kwartał była dużo wyższa od wyniku z analogicznego okresu roku ubiegłego.
2022-08-12 / 09:37 | Z kraju

W ostatnich latach Unipetrol zmniejszył swoją zależność od rosyjskiej ropy poniżej 50 proc.
Orlen Unipetrol, zarządzający rafineriami w Litvinovie i Kralupach w Czechach, w ostatnich latach zmniejszył swoją zależność od rosyjskiej ropy poniżej 50 proc. Dwie dekady temu było to ok. 80 proc.
2022-08-12 / 09:35 | Ze świata