Petronas Lubricants Polska nawiązał współpracę handlową z siecią stacji paliw Moya

Petronas Lubricants Polska rozpoczął współpracę z największą w kraju niezależną siecią stacji paliw Moya. W jej ramach na stacjach w niebiesko-czerwonych barwach rozpocznie się pilotażowa akcja wprowadzania do sprzedaży olejów silnikowych Petronas Syntium z technologią CoolTech™.

Petronas Lubricants Polska nawiązał współpracę handlową z siecią stacji paliw Moya
Umowa została podpisana w drugim kwartale 2021 r. i obejmuje pilotaż sprzedaży najwyższej jakości olejów silnikowych oraz płynów eksploatacyjnych Petronas do pojazdów osobowych na  stacjach sieci Moya.

Działania sprzedażowe połączone są ze wspólną kampanią marketingową i medialną pod hasłem PIT STOP Challenge, popularyzującą rozwiązania Petronas Syntium wśród odbiorców indywidualnych. Anwim S.A., właściciel marki Moya docelowo planuje wprowadzenie produktów Petronas na wszystkie stacje sieci.

- Mocno rozwijamy sieć sprzedaży  Petronas Syntium w Polsce. Działania skierowane do sieci dystrybutorów i warsztatów wspieramy strategią B2C, którą realizujemy wspólnie z siecią stacji paliw Moya. Obecność naszych produktów na półkach stacji tej sieci znakomicie poprawi dostępność do marki Syntium dla konsumentów. Naszym celem jest stały wzrost świadomości naszych brandów wśród polskich kierowców. Współpraca handlowa wpisuje się w misję Anwim S.A. – dostarczania klientom produktów z wysokim wskaźnikiem jakość do ceny.  Przygotowujemy wspólnie z naszym partnerem ciekawy program pilotażowy wspierany min. promocjami dla Klientów stacji Moya. Liczymy oczywiście na efektywne rozszerzenie współpracy z pilotażu i na wprowadzenie marki Syntium do wszystkich lokalizacji tej sieci. – mówi Adam Bober, dyrektor sprzedaży Petronas Lubricants w Polsce, Niemczech i Austrii.

Ideą wspólnego pilotażu sprzedaży i kampanii jest podniesienie świadomości marki olejów silnikowych Petronas Syntium i korzyści wynikających z ich stosowania. Brand jest  doskonale rozpoznawalny dzięki  współpracy technologicznej z  niepokonanym w ostatnich latach  zespołem AMG Mercedes Petronas Formula 1 Team oraz z mistrzem wyścigów Formuły 1 Lewisem Hamiltonem.

- Nasze motto, „Moya – daleko zajedziesz!”, ma bezpośrednie przełożenie na jakość produktów i usług oferowanych na naszych stacjach. To jednak coś znacznie więcej, ponieważ stacje paliw Moya charakteryzują się miłą atmosferą i sympatyczną obsługą. W ramach współpracy z Petronas możemy naszym klientom zaproponować nie tylko nowe produkty, lecz także wyjątkowe spotkania z elementami rozrywki ze sportowym zacięciem. Jesteśmy przekonani, że oddanie sportowej atmosfery na stacjach z zaaranżowanym PITSTOP, konkurs dla klientów z nagrodami – oryginalnymi gadżetami zespołu Formuły 1 Lewisa Hamiltona – oraz przygotowane spotkania z mistrzynią driftingu Karoliną Pilarczyk będą cieszyć się powodzeniem – Monika Ostaszewska, marketing manager Anwim S.A.

Wyższa wydajność i żywotność silnika oraz niższe zużycie paliwa z Petronas Syntium

Stworzone w laboratoriach Petronas i sprawdzone w najbardziej wymagających warunkach wyścigów Formuły 1 rozwiązania Petronas Syntium z technologią CoolTech™ oparte na silnych łańcuchach cząsteczek pozwalają na zwiększoną absorbcję ciepła z silników pojazdów. Dzięki trwalszemu filmowi olejowemu podnosi się poziom ochrony krytycznych części silnika, poprawia jego wydajność i wydłuża żywotność. W efekcie, okresy między wymianami oleju są dłuższe i spada zużycie paliwa.

Stacje paliw Moya – zawsze po drodze

Moya to największa niezależna sieć stacji paliw w Polsce. Charakteryzuje się najwyższą w kraju dynamiką rozwoju – każdego roku przybywa kilkadziesiąt nowych obiektów w niebiesko-czerwonych barwach. Obecnie w sieci znajduje się ponad 330 stacji. Jednak celem Anwim S.A., właściciela marki Moya, jest nie tylko szybki rozwój poprzez zagęszczenie sieci, ale przede wszystkim zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi. Dlatego równolegle rozwijane są trzy typy stacji: konwencjonalne – z konceptem kawiarniano-gastronomicznym Caffe Moya i sklepem convenience; automatyczne – przystosowane wyłącznie do obsługi flot; a także samoobsługowe – dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Sieć nie ustaje ponadto w rozwoju oferty pozapaliwowej.

Jakość, pewność i dywersyfikacja dostaw gazu
Pozostałe aktualności
Coraz więcej stacji z logo Orlenu w Niemczech

Coraz więcej stacji z logo Orlenu w Niemczech

PKN Orlen w czwartek na Twitterze podał, że w Trewirze uruchomiono już dziesiątą w Niemczech stację paliw z szyldem Orlen.

Rekord eksportu ropy z Iranu

Rekord eksportu ropy z Iranu

Eksport ropy z Iranu wzrósł do najwyższego poziomu od dwóch lat, przekraczając w zeszłym miesiącu 1,3 miliona baryłek dziennie. Poinformował o tym irański minister gospodarki i finansów Ehsan Khanduzi.

Uzupełnienie strategicznych rezerw ropy zajmie Stanom Zjednoczonym kilka lat

Uzupełnienie strategicznych rezerw ropy zajmie Stanom Zjednoczonym kilka lat

Stanom Zjednoczonym potrzebne będzie kilka lat, aby uzupełnić strategiczne rezerwy ropy naftowej, które uległy zmniejszeniu w wyniku interwencji surowcowych — powiedziała sekretarz ds. energii Jennifer Granholm.

We Francji na stacjach zaczyna brakować paliwa

We Francji na stacjach zaczyna brakować paliwa

Akcja protestacyjna, która zakłóciła pracę francuskich rafinerii, spowodowała, że niektórym stacjom benzynowym brakuje paliwa. Protesty uderzyły także w terminale skroplonego gazu ziemnego (LNG), dostawy energii i konserwację reaktorów jądrowych. Francuskie lotniska także już zaczynają obawiać się o zapasy paliwa lotniczego.

Mały atom - umowa na SMR w Polsce zawarta w Waszyngtonie

Mały atom - umowa na SMR w Polsce zawarta w Waszyngtonie

PKN Orlen podał w komunikacie, że jego spółka Orlen Synthos Green Energy jest coraz bliżej budowy pierwszych małych reaktorów jądrowych (tzw. SMR-ów) w Polsce.

Pełne magazyny diesla w Azji

Pełne magazyny diesla w Azji

W ostatnich tygodniach wyraźnie wzrosły zapasy azjatyckiego oleju napędowego, ponieważ tamtejsze rafinerie nie są w stanie eksportować go na rynki położone na wschód od Suezu, dodatkowo mają też mniejsze możliwości eksportu paliwa do Afryki, bowiem muszą tam konkurować z dostawami z Rosji.