Paliwa premium Shell
V-Power w cenie paliw podstawowych! | Witamy w Shell

Petronas Lubricants Polska nawiązał współpracę handlową z siecią stacji paliw Moya

Petronas Lubricants Polska rozpoczął współpracę z największą w kraju niezależną siecią stacji paliw Moya. W jej ramach na stacjach w niebiesko-czerwonych barwach rozpocznie się pilotażowa akcja wprowadzania do sprzedaży olejów silnikowych Petronas Syntium z technologią CoolTech™.

Umowa została podpisana w drugim kwartale 2021 r. i obejmuje pilotaż sprzedaży najwyższej jakości olejów silnikowych oraz płynów eksploatacyjnych Petronas do pojazdów osobowych na  stacjach sieci Moya.

Działania sprzedażowe połączone są ze wspólną kampanią marketingową i medialną pod hasłem PIT STOP Challenge, popularyzującą rozwiązania Petronas Syntium wśród odbiorców indywidualnych. Anwim S.A., właściciel marki Moya docelowo planuje wprowadzenie produktów Petronas na wszystkie stacje sieci.

- Mocno rozwijamy sieć sprzedaży  Petronas Syntium w Polsce. Działania skierowane do sieci dystrybutorów i warsztatów wspieramy strategią B2C, którą realizujemy wspólnie z siecią stacji paliw Moya. Obecność naszych produktów na półkach stacji tej sieci znakomicie poprawi dostępność do marki Syntium dla konsumentów. Naszym celem jest stały wzrost świadomości naszych brandów wśród polskich kierowców. Współpraca handlowa wpisuje się w misję Anwim S.A. – dostarczania klientom produktów z wysokim wskaźnikiem jakość do ceny.  Przygotowujemy wspólnie z naszym partnerem ciekawy program pilotażowy wspierany min. promocjami dla Klientów stacji Moya. Liczymy oczywiście na efektywne rozszerzenie współpracy z pilotażu i na wprowadzenie marki Syntium do wszystkich lokalizacji tej sieci. – mówi Adam Bober, dyrektor sprzedaży Petronas Lubricants w Polsce, Niemczech i Austrii.

Ideą wspólnego pilotażu sprzedaży i kampanii jest podniesienie świadomości marki olejów silnikowych Petronas Syntium i korzyści wynikających z ich stosowania. Brand jest  doskonale rozpoznawalny dzięki  współpracy technologicznej z  niepokonanym w ostatnich latach  zespołem AMG Mercedes Petronas Formula 1 Team oraz z mistrzem wyścigów Formuły 1 Lewisem Hamiltonem.

- Nasze motto, „Moya – daleko zajedziesz!”, ma bezpośrednie przełożenie na jakość produktów i usług oferowanych na naszych stacjach. To jednak coś znacznie więcej, ponieważ stacje paliw Moya charakteryzują się miłą atmosferą i sympatyczną obsługą. W ramach współpracy z Petronas możemy naszym klientom zaproponować nie tylko nowe produkty, lecz także wyjątkowe spotkania z elementami rozrywki ze sportowym zacięciem. Jesteśmy przekonani, że oddanie sportowej atmosfery na stacjach z zaaranżowanym PITSTOP, konkurs dla klientów z nagrodami – oryginalnymi gadżetami zespołu Formuły 1 Lewisa Hamiltona – oraz przygotowane spotkania z mistrzynią driftingu Karoliną Pilarczyk będą cieszyć się powodzeniem – Monika Ostaszewska, marketing manager Anwim S.A.

Wyższa wydajność i żywotność silnika oraz niższe zużycie paliwa z Petronas Syntium

Stworzone w laboratoriach Petronas i sprawdzone w najbardziej wymagających warunkach wyścigów Formuły 1 rozwiązania Petronas Syntium z technologią CoolTech™ oparte na silnych łańcuchach cząsteczek pozwalają na zwiększoną absorbcję ciepła z silników pojazdów. Dzięki trwalszemu filmowi olejowemu podnosi się poziom ochrony krytycznych części silnika, poprawia jego wydajność i wydłuża żywotność. W efekcie, okresy między wymianami oleju są dłuższe i spada zużycie paliwa.

Stacje paliw Moya – zawsze po drodze

Moya to największa niezależna sieć stacji paliw w Polsce. Charakteryzuje się najwyższą w kraju dynamiką rozwoju – każdego roku przybywa kilkadziesiąt nowych obiektów w niebiesko-czerwonych barwach. Obecnie w sieci znajduje się ponad 330 stacji. Jednak celem Anwim S.A., właściciela marki Moya, jest nie tylko szybki rozwój poprzez zagęszczenie sieci, ale przede wszystkim zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi. Dlatego równolegle rozwijane są trzy typy stacji: konwencjonalne – z konceptem kawiarniano-gastronomicznym Caffe Moya i sklepem convenience; automatyczne – przystosowane wyłącznie do obsługi flot; a także samoobsługowe – dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Sieć nie ustaje ponadto w rozwoju oferty pozapaliwowej.

Więcej w kategorii

Nagrody theAWARDS na ELGC 2025

Nagrody theAWARDS na ELGC 2025

Europejski Kongres Gazu Płynnego 2025 w Katowicach w Polsce był dynamiczną platformą współpracy, wymiany wiedzy i innowacji w branży gazu płynnego.

Krzysztof Gapys, właściciel 3 sklepów Intermarché, dołącza do zarządu grupy muszkieterów w Europie

Krzysztof Gapys, właściciel 3 sklepów Intermarché, dołącza do zarządu grupy muszkieterów w Europie

Krzysztof Gapys został 4 czerwca br. wybrany na Członka Zarządu Grupy Muszkieterów w Europie przez blisko 1.800 udziałowców Grupy. Jako reprezentant polskich przedsiębiorców Intermarché i Bricomarché, podczas 4-letniej kadencji, będzie aktywnie uczestniczył w kreowaniu i efektywnej implementacji strategii Grupy na poziomie

Dołącz do kluczowych interesariuszy kształtujących przyszłość rynku gazu płynnego na ELGC2025

Dołącz do kluczowych interesariuszy kształtujących przyszłość rynku gazu płynnego na ELGC2025

Wraz z przyspieszeniem dynamiki odnawialnych gazów płynnych, Europejski Kongres Gazu Płynnego 2025 zyskuje uznanie na najwyższym szczeblu instytucjonalnym.

Zautomatyzuj obowiązki podatkowe
Pozostałe aktualności
Bliskowschodnie koncerny naftowe ograniczają inwestycje kapitałowe

Bliskowschodnie koncerny naftowe ograniczają inwestycje kapitałowe

Bliskowschodnie koncerny takie jak Saudi Aramco i Abu Dhabi National Oil Company (ADNOC), zaczynają rewidować swoje strategie inwestycyjne. Jak informuje „Financial Times”, w obliczu spadających światowych cen ropy firmy ograniczają wydatki kapitałowe, wstrzymują część międzynarodowych projektów i koncentrują się na stabilizacji finansów oraz wypłacie dywidend.

Arabia Saudyjska podnosi ceny ropy dla Azji

Arabia Saudyjska podnosi ceny ropy dla Azji

Arabia Saudyjska planuje znaczącą podwyżkę oficjalnych cen sprzedaży (OSP) ropy naftowej dla azjatyckich odbiorców w sierpniu. Według informacji przekazanych przez agencję Reutera, decyzja ta jest reakcją na rosnące ceny na rynku spot oraz zwiększony sezonowo popyt na paliwa.

Orlen pozyskał 2,5 mld zł na zielone inwestycje poprzez emisję euroobligacji

Orlen pozyskał 2,5 mld zł na zielone inwestycje poprzez emisję euroobligacji

Orlen przeprowadził emisję zielonych euroobligacji o wartości 600 mln euro, co odpowiada ok. 2,5 mld zł. Oferta spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem inwestorów – popyt 2,5-krotnie przewyższył wartość emisji, osiągając poziom 1,49 mld euro.

Rekordowa produkcja amerykańskiej ropy naftowej w kwietniu

Rekordowa produkcja amerykańskiej ropy naftowej w kwietniu

Wydobycie ropy naftowej w Stanach Zjednoczonych osiągnęło w kwietniu rekordowy poziom 13,47 mln baryłek dziennie – wynika z opublikowanego przez amerykańską Energy Information Administration (EIA) raportu Petroleum Supply Monthly.

Zakończyła się III edycja Akademii Wodorowej Orlen

Zakończyła się III edycja Akademii Wodorowej Orlen

Dobiegła końca trzecia edycja Akademii Wodorowej Orlen – programu edukacyjnego łączącego wykłady, warsztaty i zajęcia laboratoryjne, który ma na celu przygotowanie młodych specjalistów do pracy w sektorze technologii wodorowych.

Orlen Charge oferuje 25 proc. rabatu na ładowanie elektryków w wakacje

Orlen Charge oferuje 25 proc. rabatu na ładowanie elektryków w wakacje

W okresie od początku lipca do 1 września właściciele samochodów elektrycznych korzystający z aplikacji Orlen Charge mogą ładować auta z 25 proc. rabatem. Promocja obejmuje ponad 1,1 tys. punktów ładowania w całej Polsce i działa bez limitów sesji ładowania.