Paliwa TotalEnergies - jakość i cena w trosce o Twój biznes

DB Schenker i Avolta stawiają na zrównoważony transport morski

DB Schenker i Avolta podpisały umowę na transport towarów między Europą a USA z wykorzystaniem biopaliw morskich. To pierwszy tego typu kontrakt DB Schenker w Hiszpanii i lokuje Avoltę wśród pionierów żeglugi niskoemisyjnej.

Zmiana paliwa na biopaliwa morskie z odpadów zredukuje emisję CO2 o 84 proc., a Avolta dąży nawet do 100 proc. redukcji.

Porozumienie jest zgodne z nową strategią Międzynarodowej Organizacji Morskiej (IMO), która zakłada 40 proc. redukcję emisji gazów cieplarnianych do 2030 roku i 10 proc. udziału paliw zeroemisyjnych w żegludze do 2050 roku.

DB Schenker udostępnia biopaliwa morskie klientom na całym świecie, którzy chcą je wykorzystywać w transporcie morskim. Avolta planuje zwiększyć wolumen kontenerów transportowanych przy użyciu biopaliw, stając się liderem w niskoemisyjnej branży transportowej.

Więcej w kategorii

Zysk Halliburtona w górę

Zysk Halliburtona w górę

Firma Halliburton Company poinformowała w piątek o wyższym zysku netto za drugi kwartał w porównaniu z pierwszym kwartałem i analogicznym okresem 2023 roku. Trwała siła popytu na usługi wiertnicze poza granicami USA zrównoważyła gorsze wyniki firmy w Ameryce Północnej.

Sankcje wobec Lukoilu uderzają w Ukrainę

Sankcje wobec Lukoilu uderzają w Ukrainę

Szef słowackiego rządu, Robert Fico, wyraził głębokie zaniepokojenie skutkami ukraińskich sankcji nałożonych na rosyjski koncern naftowy Lukoil.

Możliwe wprowadzenie ceł na chińskie samochody po wygranej Trumpa

Możliwe wprowadzenie ceł na chińskie samochody po wygranej Trumpa

Donald Trump, kandydat na prezydenta Stanów Zjednoczonych, zagroził wprowadzeniem taryf na chińskie samochody w wysokości od 100 proc. do 200 proc. w przypadku swojego zwycięstwa w wyborach.

Rosja ogranicza eksport ropy naftowej do Chin i Indii

Rosja ogranicza eksport ropy naftowej do Chin i Indii

Średni czterotygodniowy eksport morski ropy naftowej z Rosji spadł do poziomu 3,11 mln baryłek dziennie na dzień 14 lipca, co stanowi spadek o prawie 600 tys. baryłek. To o 17 proc. mniej w porównaniu z ostatnim szczytem w kwietniu - donosi Bloomberg.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.