MOYA stacje paliw dopasowane do Twoich potrzeb!

PGNiG Poszukiwania zmienia nazwę

Spółka PGNiG Poszukiwania, która powstała z fuzji pięciu przedsiębiorstw zależnych od Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa, zmieniła nazwę na Exalo Drilling.

Poza nową nazwą, spółka nie zdradza obecnie zbyt wielu szczegółów dotyczących debiutu na giełdzie oraz planów rozwoju. 

Firma Exalo Drilling jest kluczowym graczem na rynku lądowych usług wiertniczo-serwisowych w środkowej Europie. Spółka chce opracować także własne technologie eksploatacji gazu łupkowego. Do Exalo należą obecnie 54 urządzenia wiertniczo-rekonstrukcyjne. Koszt jednej wiertni szacuje się na 80-100 mln zł.

Więcej na temat spółki przeczytamy w dzisiejszej „Rzeczpospolitej”.

Więcej w kategorii

Mężczyzna odpowie za zniszczenia na stacji paliw

Mężczyzna odpowie za zniszczenia na stacji paliw

Policjanci z Szamotuł zatrzymali 28-latka podejrzanego o uszkodzenie wyświetlacza dystrybutora na stacji paliw. Mężczyźnie grozi do 5 lat więzienia.

Orlen weryfikuje projekty poprzedniego zarządu

Orlen weryfikuje projekty poprzedniego zarządu

Nowe władze Orlenu odziedziczyły po swoich poprzednikach rozbudowany wachlarz inwestycji w różnych obszarach działalności. Jak czytamy na łamach piątkowego ‘’Parkietu’’, część z nich to przedsięwzięcia wielomiliardowe, których opłacalność stoi pod znakiem zapytania, a wiele z nich boryka się z opóźnieniami i

 Grupa Orlen kupuje farmę fotowoltaiczną na Pomorzu Zachodnim

Grupa Orlen kupuje farmę fotowoltaiczną na Pomorzu Zachodnim

Orlen poinformował o finalizacji zakupu farmy fotowoltaicznej o mocy 10 MW, zlokalizowanej nieopodal miejscowości Wałcz w województwie zachodniopomorskim. Inwestycja ta pozwoli koncernowi dostarczać zieloną energię do blisko 5 tys. gospodarstw domowych i stanowi kolejny krok w kierunku transformacji energetycznej.

Orlen stawia na transport lotniczy i kolejowy

Orlen stawia na transport lotniczy i kolejowy

Jak podał dziennik ‘’Parkiet’’, Orlen prognozuje wzrost popytu na paliwa dla transportu innego niż drogowy, w szczególności na paliwa lotnicze i kolejowe. Wzrost ten ma być wynikiem rozbudowy infrastruktury kolejowej w Polsce oraz rosnącej popularności lotnictwa.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.