Unimot Gaz LPG - Partner wielu możliwości

Information Market S.A. uczestnikiem II edycji akcji Fundacji Humanites-Sztuka Wychowania ''DWIE GODZINY DLA RODZINY''

IM S.A., na zaproszenie organizatora przystąpiła do akcji „Dwie godziny dla rodziny”. Głównym celem akcji jest zachęcenie pracodawców do skrócenia dnia pracy o dwie godziny, umożliwiając tym samym pracownikom spędzenie więcej czasu z bliskimi. Akcja odbędzie się 15 maja 2013 roku w ramach Międzynarodowego Dnia Rodziny.

Druga edycja akcji „Dwie godziny dla Rodziny”, która jest częścią programu społecznego kształtowania rozwoju młodego pokolenia, w tym budowania jego tożsamości i systemu wartości, jest skierowana do przedsiębiorców, jak i wszystkich rodzin dostrzegających znaczenie harmonii i równowagi w życiu rodzinnym oraz zawodowym. Program wspomaga rozwój kompetencji społecznych pracowników i ich systemu wartości, potrzebnych do sprawnego funkcjonowania w życiu prywatnym i zawodowym. Dla realizacji celów biznesowych pracodawcy potrzebują zaangażowanych pracowników o zrównoważonym życiu prywatnym i zawodowym. Działania pracodawców ukierunkowane na zapewnienie w firmie równowagi między pracą a życiem prywatnym (work-life balance), mogą być skutecznym narzędziem motywacji pracowników oraz wzmacniać ich poczucie więzi z firmą.

Więcej informacji na temat akcji na serwisie Fundacji www.mamrodzine.pl pod linkiem: www.mamrodzine.pl/strefa-rodzicow/wydarzenia/2-godziny-dla-rodziny

Więcej w kategorii

Czy ustanie turystyka paliwowa przy granicy zachodniej?

Czy ustanie turystyka paliwowa przy granicy zachodniej?

Od 7 lipca 2025 roku Polska wprowadza stacjonarne kontrole graniczne na przejściach z Niemcami, co jak podaje serwis MOZ.de, może oznaczać dłuższe kolejki i utrudnienia dla osób regularnie podróżujących do Polski w celu zatankowania paliwa.

Rośnie sprzeciw wobec sprzedaży alkoholu na stacjach

Rośnie sprzeciw wobec sprzedaży alkoholu na stacjach

Z sondażu IBRiS dla „Rzeczpospolitej” wynika, że 62,1 proc. respondentów popiera całkowity zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach paliw. Największe poparcie deklarują osoby w wieku 18–29 lat (69 proc.) i 50–59 lat (również 69 proc.). Najniższe – w grupie 30–39 lat (58 proc.). Zdecydowany sprzeciw wobec zakazu wyraża 11,3 proc.

MOL Polska uruchamia wakacyjną promocję

MOL Polska uruchamia wakacyjną promocję

Sieć stacji paliw MOL Polska rozpoczęła wakacyjną akcję promocyjną, oferując rabaty na paliwo oraz możliwość udziału w loterii z główną nagrodą – wyjazdem na mecz piłkarski do Barcelony.

Dane finansowe Orlenu za II kwartał 2025

Dane finansowe Orlenu za II kwartał 2025

Orlen opublikował kwartalne dane makroekonomiczne za drugi kwartał 2025 roku. Średnia cena ropy Brent wyniosła 67,9 USD za baryłkę, co oznacza spadek o 20 proc. w ujęciu rocznym oraz o 10 proc. w porównaniu z pierwszym kwartałem br.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.

Unimot Gaz LPG - Partner wielu możliwości