Shell Franczyza

Information Market S.A. uczestnikiem II edycji akcji Fundacji Humanites-Sztuka Wychowania ''DWIE GODZINY DLA RODZINY''

IM S.A., na zaproszenie organizatora przystąpiła do akcji „Dwie godziny dla rodziny”. Głównym celem akcji jest zachęcenie pracodawców do skrócenia dnia pracy o dwie godziny, umożliwiając tym samym pracownikom spędzenie więcej czasu z bliskimi. Akcja odbędzie się 15 maja 2013 roku w ramach Międzynarodowego Dnia Rodziny.

Druga edycja akcji „Dwie godziny dla Rodziny”, która jest częścią programu społecznego kształtowania rozwoju młodego pokolenia, w tym budowania jego tożsamości i systemu wartości, jest skierowana do przedsiębiorców, jak i wszystkich rodzin dostrzegających znaczenie harmonii i równowagi w życiu rodzinnym oraz zawodowym. Program wspomaga rozwój kompetencji społecznych pracowników i ich systemu wartości, potrzebnych do sprawnego funkcjonowania w życiu prywatnym i zawodowym. Dla realizacji celów biznesowych pracodawcy potrzebują zaangażowanych pracowników o zrównoważonym życiu prywatnym i zawodowym. Działania pracodawców ukierunkowane na zapewnienie w firmie równowagi między pracą a życiem prywatnym (work-life balance), mogą być skutecznym narzędziem motywacji pracowników oraz wzmacniać ich poczucie więzi z firmą.

Więcej informacji na temat akcji na serwisie Fundacji www.mamrodzine.pl pod linkiem: www.mamrodzine.pl/strefa-rodzicow/wydarzenia/2-godziny-dla-rodziny

Więcej w kategorii

Paliwo było przyczyną awarii autobusów wodorowych

Paliwo było przyczyną awarii autobusów wodorowych

Złej jakości paliwo dostarczone przez Orlen okazało się być powodem awarii autobusów wodorowych w Wałbrzychu i Poznaniu. Poznański przewoźnik zapowiedział, że będzie domagać się od Orlenu zwrotu powstałych kosztów.

Promocyjne ceny paliw na stacjach przy hipermarketach

Promocyjne ceny paliw na stacjach przy hipermarketach

W ostatnich dniach paliwa wyraźnie tanieją w sprzedaży detalicznej, mimo to na rynku nie brakuje chętnych, aby zaoferować tankowanie w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.

Starszy mężczyzna próbował podpalić stację paliw

Starszy mężczyzna próbował podpalić stację paliw

Na stacji paliw we Włodawie doszło do niebezpiecznego incydentu, kiedy 78-letni mężczyzna próbował podpalić paliwo, które wcześniej rozlał z dystrybutora.

W Szczecinku powstanie kolejna stacji paliw

W Szczecinku powstanie kolejna stacji paliw

Jak podał serwis iszczecinek.pl, do uruchomienia nowej stacji paliw w mieście przygotowuje się sieć Romgaz, znana z działalności na rynku gazu i paliw ciekłych.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.

XVIII Spotkanie Branży Paliwowej - Polski Rynek Biopaliw