Magazyn branżowych inspiracji

Nowa stacja Moya w Warszawie i okazja do taniego tankowania

W sobotę 18 października sieć Moya otworzy nową stację paliw przy al. Armii Krajowej 19 w Warszawie, przy trasie S8 w kierunku Białegostoku. Wcześniej była tam stacja BP.

Z okazji otwarcia użytkownicy aplikacji Super Moya zatankują paliwo w cenie 4,99 zł za litr (z wyłączeniem benzyny 98 i LPG). Promocja obowiązuje od 10:00 do 16:00, do 50 litrów na jedno tankowanie. Poza tańszym tankowaniem na klientów czekają też rabaty na płyn do spryskiwaczy i kawę lub hot doga. Osoby, które skorzystają z promocji, otrzymają także kupon powrotny (zniżkę 40 gr na litr paliwa), który będzie można zrealizować w dniach 1–2 listopada.

Całodobowa stacja oferuje benzynę Pb95 i Pb98, olej napędowy, LPG oraz usługi dodatkowe, w tym Caffe Moya, odkurzacz, kompresor i punkt AdBlue. Sieć Moya liczy już blisko 530 stacji w Polsce.
Słowa kluczowe:
Test Our Award-winning Monitors Free!

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.

Zautomatyzuj obowiązki podatkowe