Unimot Gaz LPG - Partner wielu możliwości

Akcje Unimotu dla lojalnych franczyzobiorców

Trzeci co do wielkości gracz na polskim rynku paliw, wprowadza program lojalnościowy dla franczyzobiorców stacji Avia – poinformowała spółka. Partnerzy działający w sieci od co najmniej pięciu lat otrzymają środki na zakup akcji Unimotu, przy czym papiery objęte będą trzyletnim zakazem sprzedaży.

Program ma charakter długoterminowy i obejmie franczyzobiorców ocenianych według wewnętrznego systemu punktowego, uwzględniającego m.in. skalę zakupu paliw i zgodność z sieciowymi standardami. Maksymalna kwota przypadająca na jedną stację wyniesie 150 tys. zł.

Adam Sikorski, prezes Unimotu powiedział, że firma nie planuje nowej emisji. Partnerzy otrzymają środki na zakup akcji z rynku, co ma zacieśnić relację i zwiększyć lojalność.

Spółka szacuje, że wartość programu wyniesie od 5 do 10 mln zł, co przekłada się na 0,3–0,5 proc. kapitału. Unimot posiada obecnie 140 stacji, z czego ok. 90 działa w modelu franczyzowym. Do 2028 roku spółka spodziewa się renegocjacji ok. 70 proc. umów franczyzowych.

Program wymaga zatwierdzenia przez walne zgromadzenie i ma ruszyć do końca 2025 r.


Więcej w kategorii

Tendencja względnie stała

Tendencja względnie stała

Spadek przeładunków w portach

Spadek przeładunków w portach

W pierwszym półroczu 2025 r. polskie porty obsłużyły 25,09 mln ton paliw płynnych, co oznacza spadek o 1,5 proc. rdr – wynika z raportu Actia Forum. Spowolnienie dotknęło główne ośrodki przeładunkowe, z wyjątkiem portu Szczecin–Świnoujście, który zanotował wzrost o 23,61 proc.

Zielone światło dla nowych odcinków S11 i S19 – powstaną MOP-y oraz stacje paliw

Zielone światło dla nowych odcinków S11 i S19 – powstaną MOP-y oraz stacje paliw

Dwa ważne odcinki dróg ekspresowych w Polsce otrzymały kluczowe decyzje umożliwiające dalszą realizację inwestycji. W obu przypadkach zakładana jest budowa Miejsc Obsługi Podróżnych (MOP) z pełnym zapleczem dla kierowców.

Unimot z lepszymi wynikami kwartalnymi

Unimot z lepszymi wynikami kwartalnymi

Zgodnie z opublikowanymi szacunkami, Unimot S.A. osiągnął w II kwartale 2025 r. skonsolidowaną EBITDA skorygowaną na poziomie 107 mln zł oraz przychody ze sprzedaży w wysokości 3,875 mld zł.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.

Zautomatyzuj obowiązki podatkowe