Nowy index Propan-Butan

Orlen utrzymuje ambitne plany inwestycyjne na 2025 rok

Grupa Orlen potwierdza kontynuację planowanych nakładów inwestycyjnych na poziomie przekraczającym 35 mld złotych w 2025 roku — poinformowała wiceprezes ds. finansowych Magdalena Bartoś podczas konferencji prasowej. Jak zaznaczyła, aż 75 proc. tej kwoty stanowią inwestycje rozwojowe.

W pierwszym kwartale bieżącego roku wydatki inwestycyjne koncernu wyniosły 6,2 mld złotych, co oznacza poziom zbliżony do analogicznego okresu ubiegłego roku, kiedy osiągnęły one 6,4 mld złotych.

Zgodnie z przedstawionym planem, spośród 26,2 mld złotych przeznaczonych na rozwój, największy udział przypadnie segmentowi upstream and supply — 10,4 mld złotych. Inwestycje w segment downstream mają wynieść 7,1 mld złotych, w sektorze energy — 8,1 mld złotych, a w segmencie detalicznym — 0,7 mld złotych.

Więcej w kategorii

Grupa Orlen i Northland Power rozpoczęły instalację morskich turbin wiatrowych

Grupa Orlen i Northland Power rozpoczęły instalację morskich turbin wiatrowych

Pierwszy polski wiatrak stanął już na Bałtyku, co symbolicznie otwiera nowy etap rozwoju polskiej morskiej energetyki wiatrowej.

Czy ustanie turystyka paliwowa przy granicy zachodniej?

Czy ustanie turystyka paliwowa przy granicy zachodniej?

Od 7 lipca 2025 roku Polska wprowadza stacjonarne kontrole graniczne na przejściach z Niemcami, co jak podaje serwis MOZ.de, może oznaczać dłuższe kolejki i utrudnienia dla osób regularnie podróżujących do Polski w celu zatankowania paliwa.

Rośnie sprzeciw wobec sprzedaży alkoholu na stacjach

Rośnie sprzeciw wobec sprzedaży alkoholu na stacjach

Z sondażu IBRiS dla „Rzeczpospolitej” wynika, że 62,1 proc. respondentów popiera całkowity zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach paliw. Największe poparcie deklarują osoby w wieku 18–29 lat (69 proc.) i 50–59 lat (również 69 proc.). Najniższe – w grupie 30–39 lat (58 proc.). Zdecydowany sprzeciw wobec zakazu wyraża 11,3 proc.

MOL Polska uruchamia wakacyjną promocję

MOL Polska uruchamia wakacyjną promocję

Sieć stacji paliw MOL Polska rozpoczęła wakacyjną akcję promocyjną, oferując rabaty na paliwo oraz możliwość udziału w loterii z główną nagrodą – wyjazdem na mecz piłkarski do Barcelony.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.

Zautomatyzuj obowiązki podatkowe