Nowy numer magazynu „Na Stacji Paliw”

Sieć Moya ogłosiła akcję rabatową na majówkę

Sieć stacji paliw Moya startuje z wyjątkową promocją dla kierowców - od 26 kwietnia do 4 maja użytkownicy aplikacji Super Moya zatankują nawet do 40 groszy taniej za litr paliwa.

Moya to trzecia największa sieć stacji paliw w Polsce, licząca ponad 500 obiektów. Sieć podała, że akcja promocyjna to prezent z okazji drugich urodzin aplikacji, z której korzysta już ponad 830 tysięcy kierowców.

W komunikacie prasowym podano, że w czasie trwania promocji każdy użytkownik aplikacji Super MOYA będzie mógł skorzystać z kuponu rabatowego, który umożliwia zatankowanie z rabatem do 50 litrów paliwa. Podstawowy rabat wynosi 30 groszy na litr Pb95, Pb98, ON i ON Power. Kierowcy, którzy przy okazji tankowania dokonają zakupu produktu z oferty gastronomicznej, np. hot-doga lub kawy z Caffe Moya, zyskają jeszcze większy rabat – aż 40 groszy za litr tych samych paliw. W przypadku LPG rabat wynosi 10 groszy za litr w podstawowej wersji promocji, a przy zakupie gastronomii zostanie powiększony do 20 groszy.

W celu skorzystania z promocji wystarczy posiadać aktywną aplikację Super Moya i zeskanować kod rabatowy przy kasie.
Słowa kluczowe:

Więcej w kategorii

Polska powalczy o przesunięcie w czasie ETS2

Polska powalczy o przesunięcie w czasie ETS2

Rząd będzie walczył o opóźnienie wejścia w życie systemu nowego systemu handlu uprawnieniami do emisji (ETS2), który ma objąć transport i budownictwo.

Onico podało wstępne wyniki za I kwartał

Onico podało wstępne wyniki za I kwartał

Grupa Onico, która w ramach swojej działalności zajmuje się obrotem hurtowym gazem LPG oraz przeładunkiem gazu płynnego w porcie w Gdyni, opublikowała wstępne wyniki za okres styczeń-marzec 2025 roku.

Orlen i Azoty przedłużają rozmowy dotyczące Polic

Orlen i Azoty przedłużają rozmowy dotyczące Polic

Orlen, Grupa Azoty i spółki zależne (Grupa Azoty Police i Grupa Azoty Polyolefins) przedłużyły do 23 czerwca porozumienie dotyczące potencjalnego przejęcia udziałów w projekcie Polimery Police.

Orlen podsumowuje wiosenną promocję i zapowiada kolejną

Orlen podsumowuje wiosenną promocję i zapowiada kolejną

Od Wielkanocy do końca długiego weekendu majowego użytkownicy aplikacji Orlen Vitay zrealizowali blisko 1,5 miliona kuponów paliwowych. Średnia zniżka wynosiła 38 groszy na litrze. Sieć przypomniała, że promocyjne kupony można jeszcze wykorzystać do 16 maja.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.

Zautomatyzuj obowiązki podatkowe