MOYA stacje paliw dopasowane do Twoich potrzeb!

Sieć Moya chce mieć 800 stacji w 2030 roku

Moya, polska niezależna sieć stacji paliw, świętuje awans do grona trzech największych graczy na rynku. Z 476 punktami na mapie Polski, Moya stawia ambitne cele na przyszłość i za sześć lat sieć chce liczyć 800 stacji.

Właściciel marki Moya, spółka Anwim nie zwalnia tempa i stawia na dalszą ekspansję. Firma planuje otwierać kolejne stacje w całej Polsce, oferując klientom jeszcze szerszy dostęp do swoich produktów i usług. Jednocześnie Moya angażuje się w rozwój zrównoważonego transportu, budując sieć punktów ładowania pod nazwą Moya energia.

- To niezwykle ważny moment w historii naszej firmy. Awans do pierwszej trójki największych sieci stacji paliw w Polsce to dowód na skuteczność naszej strategii i zaangażowania całego zespołu. Serdecznie dziękuję wszystkim naszym klientom oraz partnerom i gwarantuję, że Moya będzie nadal dynamicznie się rozwijać i doskonalić ofertę oraz wyznaczać nowe standardy w branży paliwowej – podkreśla cytowany w komunikacie prasowym Rafał Pietrasina, prezes Anwim S.A.

Sukces Moya to dowód na to, że polska firma może z powodzeniem konkurować z globalnymi gigantami na rynku paliwowym. W przyszłości sieć chce być liderem w dziedzinie nowoczesnych rozwiązań dla kierowców, oferując im szeroki wachlarz usług i produktów, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb.

Więcej w kategorii

Mężczyzna odpowie za zniszczenia na stacji paliw

Mężczyzna odpowie za zniszczenia na stacji paliw

Policjanci z Szamotuł zatrzymali 28-latka podejrzanego o uszkodzenie wyświetlacza dystrybutora na stacji paliw. Mężczyźnie grozi do 5 lat więzienia.

Orlen weryfikuje projekty poprzedniego zarządu

Orlen weryfikuje projekty poprzedniego zarządu

Nowe władze Orlenu odziedziczyły po swoich poprzednikach rozbudowany wachlarz inwestycji w różnych obszarach działalności. Jak czytamy na łamach piątkowego ‘’Parkietu’’, część z nich to przedsięwzięcia wielomiliardowe, których opłacalność stoi pod znakiem zapytania, a wiele z nich boryka się z opóźnieniami i

 Grupa Orlen kupuje farmę fotowoltaiczną na Pomorzu Zachodnim

Grupa Orlen kupuje farmę fotowoltaiczną na Pomorzu Zachodnim

Orlen poinformował o finalizacji zakupu farmy fotowoltaicznej o mocy 10 MW, zlokalizowanej nieopodal miejscowości Wałcz w województwie zachodniopomorskim. Inwestycja ta pozwoli koncernowi dostarczać zieloną energię do blisko 5 tys. gospodarstw domowych i stanowi kolejny krok w kierunku transformacji energetycznej.

Orlen stawia na transport lotniczy i kolejowy

Orlen stawia na transport lotniczy i kolejowy

Jak podał dziennik ‘’Parkiet’’, Orlen prognozuje wzrost popytu na paliwa dla transportu innego niż drogowy, w szczególności na paliwa lotnicze i kolejowe. Wzrost ten ma być wynikiem rozbudowy infrastruktury kolejowej w Polsce oraz rosnącej popularności lotnictwa.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.