Jesteś tutaj: Strona Główna » Wiadomości » Z kraju
Live Chat Software


Newsletter
Bezpłatne "Wiadomości e-petrol.pl" na Twoją skrzynkę e-mail
Administratorem Danych Osobowych jest...

Stacje paliw - wielofunkcyjne punkty sprzedaży

e-petrol.pl
2019-07-23 / 09:54
Stacje paliw - wielofunkcyjne punkty sprzedaży

Z badania przeprowadzonego przez IBRiS wynika, że co drugi Polak, który korzysta z usług stacji paliw, pozytywnie ocenia szeroki asortyment oferty gastronomicznej Orlenu (50 proc.), co trzeci Shella (33 proc.) i nieco mniej (31 proc.) BP.

Z raportu IBRiS "Analiza postrzegania stacji paliw w Polsce” wynika, że 38 proc. respondentów pozytywnie ocenia ofertę sklepów na stacjach Orlen. Dodano, że stacje paliw coraz częściej są wielofunkcyjnymi punktami sprzedaży. W raporcie czytamy, że na kolejnym miejscu plasują się stacje Circle K i Moya, które wskazało po 35 proc. pytanych oraz Lotos i BP z wynikiem 31 proc. Po za podium znalazł się Shell z wynikiem 28 proc. Najmniej uzyskały stacje Amic oraz Huzar: odpowiednio 17 proc. i 6 proc. wskazań. 

„Analiza postrzegania stacji paliw w Polsce pokazała, że co drugi klient stacji paliw pozytywnie ocenia asortyment oferty gastronomicznej Orlenu, co trzeci Shella – 33 proc. i 31 proc. BP. Orlen, który był partnerem tego badania, z 38 proc. pozytywnych odpowiedzi jest liderem pod względem szerokiej oferty artykułów spożywczych i innych, takich jak prasa czy zabawki.

W ocenie szefa ośrodka badania opinii publicznej IBRiS Marcina Dumy, stacje paliw wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, w coraz większym stopniu przeobrażają się w wielofunkcyjne punkty sprzedaży. 

Niektóre obrazy czy zdjęcia znajdujące się na tej stronie są własnością 123RF Limited, ich współpracowników lub licencjonowanych partnerów i zostały udostępnione za ich zgodą.
Te obrazy czy zdjęcia nie mogą być kopiowane lub pobierane bez zgody 123RF Limited.

Dokument bez tytułu