Shell Franczyza

Indie chcą stać się centrum produkcji pojazdów elektrycznych

Władze w Delhi nie chcą tylko zapewniać zachęt do importu pojazdów elektrycznych, kraj stawia warunek – producent samochodów elektrycznych musi stworzyć zakłady produkcyjne w Indiach.

Indyjscy urzędnicy już wcześniej zapowiadali, że nie chcą dostosowywać się do jednego producenta nowych typów samochodów, ale przyciągną kilku graczy zajmujących się produkcją pojazdów elektrycznych. W efekcie władze Indii wsparły program rozwoju w rezultacie którego kraj zamierza stać się centrum produkcji samochodów elektrycznych – pisze „Financial Express”.

Jednym z warunków, pod którymi producent będzie mógł rozpocząć produkcję samochodów elektrycznych w Indiach, jest minimalna inwestycja w wysokości 500 mln USD. Zagraniczni producenci będą musieli zapłacić 15 proc. cła na importowane samochody kosztujące ponad 35 tys. USD, a także będą zobowiązani do zbudować zakłady produkcyjne w Indiach w ciągu 3 lat.

Więcej w kategorii

Ford niechętny wobec napędów elektrycznych

Ford niechętny wobec napędów elektrycznych

Ford Motor Company opóźnia planowane wprowadzenie na rynek niektórych pojazdów elektrycznych nowej generacji ze względu na poszerzanie oferty pojazdów hybrydowych oraz spadające zainteresowanie pojazdami na prąd wśród konsumentów.

Mamy za mało ładowarek – będą kary

Mamy za mało ładowarek – będą kary

Choć w 2023 r. liczba ładowarek wzrosła, to przybyło ich tylko 28 proc. Dynamika wzrostu liczby punktów ładowania jest słaba i zdaniem dziennika ‘’Rzeczpospolita’’ będą kary za brak infrastruktury do ładowania samochodów.

Eleport więcej zainwestuje w Polsce

Eleport więcej zainwestuje w Polsce

Inwestor i operator stacji ładowania aut elektrycznych z Estonii – spółka Eleport pozyskała kolejną rundę finansowania i zapowiada duże inwestycje w infrastrukturę ładowania aut elektrycznych, przede wszystkim Polsce.

Mamy w Polsce ponad 6 tys. publicznych ładowarek

Mamy w Polsce ponad 6 tys. publicznych ładowarek

We wtorek Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych (PSPA) podało, że na koniec lutego br. w Polsce działało ponad 6 tys. ogólnodostępnych punktów ładowania. Zauważono jednak, że tempo rozbudowy infrastruktury jest zbyt wolne.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.