Nowy index Propan-Butan

Super Moya – nowa aplikacja mobilna dla klientów sieci stacji paliw Moya

Anwim, właściciel sieci stacji paliw Moya, uruchomił aplikację mobilną dla klientów indywidualnych. Super Moya to wygodne i intuicyjne narzędzie lojalnościowe, oferujące szereg rabatów i promocji na obsługowych stacjach Moya w całym kraju. Oferta na start to aż o 20 groszy mniej za każdy litr paliwa przy pierwszej transakcji. Aplikacja wyróżnia się przejrzystym interfejsem i spełnia najnowsze wytyczne w obszarze „user experience”.

Aplikacja mobilna Super Moya skierowana jest przede wszystkim w stronę klientów indywidualnych, którzy będą głównymi beneficjentami korzyści płynących z posiadania aplikacji. Aplikacja dla klientów flotowych, będąca częścią oferty Moya firma, z powodzeniem działa już od kilku lat.

- Nasi klienci biznesowi od kilku lat korzystają z aplikacji Moya firma i bardzo ją sobie chwalą, ale mamy też wielu klientów indywidualnych, którzy zatrzymują się tylko na naszych stacjach. Jedni doceniają wysokiej jakości paliwo, inni świetną kawę czy świeże przekąski. Chcieliśmy nagrodzić ich lojalność, a aplikacja jest narzędziem, które to bardzo ułatwia – mówi Andrzej Kondys, dyrektor operacyjny Moya, członek zarządu Anwim S.A.

Program lojalnościowy, poza atrakcyjnymi funkcjonalnościami dla klientów, pozwoli na poznanie ich preferencji zakupowych i komunikację z nimi. Dzięki temu oferty mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników, którzy będą mieli aktualną i przejrzystą informację o promocjach i punktach do wykorzystania.

Aplikacja umożliwi klientom zbieranie punktów lojalnościowych za zakup paliw oraz artykułów dostępnych na stacjach Moya. Punkty te będą wymieniane na nagrody – rabaty paliwowe lub inne atrakcyjne produkty z oferty Caffe Moya czy sklepu. Już przy pierwszym tankowaniu klient otrzyma 20 groszy rabatu na każdy litr paliwa.

Nowa aplikacja mobilna została zaprojektowana tak, aby zapewnić jak największą przejrzystość, czytelność i intuicyjność użytkowania. Panel główny zawiera większość potrzebnych informacji, takich jak liczba punktów, dostępne nagrody oraz aktualne oferty.

- Wygląd i funkcjonalności aplikacji Super Moya to efekt wielomiesięcznych prac i testów, aby finalnie zaproponować użytkownikowi najbardziej optymalne i wygodne rozwiązanie. Od razu po otwarciu aplikacji pojawia się przypisana do nas karta, dzięki czemu nie musimy jej gorączkowo szukać przy kasie, co jest częstym problemem w przypadku wielu aplikacji zakupowych. Klienci mają też dostęp do mapy z naszymi stacjami w całym kraju, dzięki czemu bez problemu dotrą do stacji Moya, bez względu na to, w jakiej lokalizacji będą się w danej chwili znajdować – tłumaczy Andrzej Kondys.

Aplikację Super Moya można pobrać za darmo na urządzenia z systemem iOS i Android bezpośrednio ze sklepu na telefonie lub wejść na stronę www.supermoya.pl i wybrać opcję odpowiednią dla danego urządzenia. Na stacjach paliw znajdują też plakaty z QR kodem, który po zeskanowaniu przekieruje użytkownika na stronę z linkami do instalacji aplikacji. Rejestracja jest szybka i prosta.

Punkty w ramach aplikacji Super Moya można zdobywać wyłącznie na obsługowych stacjach Moya, na których występuje sklep i Caffe Moya.
Za wdrożenie systemu do zarządzania programem lojalnościowym odpowiada spółka Spartavity.

Więcej w kategorii

Nagrody theAWARDS na ELGC 2025

Nagrody theAWARDS na ELGC 2025

Europejski Kongres Gazu Płynnego 2025 w Katowicach w Polsce był dynamiczną platformą współpracy, wymiany wiedzy i innowacji w branży gazu płynnego.

Krzysztof Gapys, właściciel 3 sklepów Intermarché, dołącza do zarządu grupy muszkieterów w Europie

Krzysztof Gapys, właściciel 3 sklepów Intermarché, dołącza do zarządu grupy muszkieterów w Europie

Krzysztof Gapys został 4 czerwca br. wybrany na Członka Zarządu Grupy Muszkieterów w Europie przez blisko 1.800 udziałowców Grupy. Jako reprezentant polskich przedsiębiorców Intermarché i Bricomarché, podczas 4-letniej kadencji, będzie aktywnie uczestniczył w kreowaniu i efektywnej implementacji strategii Grupy na poziomie

Dołącz do kluczowych interesariuszy kształtujących przyszłość rynku gazu płynnego na ELGC2025

Dołącz do kluczowych interesariuszy kształtujących przyszłość rynku gazu płynnego na ELGC2025

Wraz z przyspieszeniem dynamiki odnawialnych gazów płynnych, Europejski Kongres Gazu Płynnego 2025 zyskuje uznanie na najwyższym szczeblu instytucjonalnym.

Paliwa alternatywne
Pozostałe aktualności
Bliskowschodnie koncerny naftowe ograniczają inwestycje kapitałowe

Bliskowschodnie koncerny naftowe ograniczają inwestycje kapitałowe

Bliskowschodnie koncerny takie jak Saudi Aramco i Abu Dhabi National Oil Company (ADNOC), zaczynają rewidować swoje strategie inwestycyjne. Jak informuje „Financial Times”, w obliczu spadających światowych cen ropy firmy ograniczają wydatki kapitałowe, wstrzymują część międzynarodowych projektów i koncentrują się na stabilizacji finansów oraz wypłacie dywidend.

Arabia Saudyjska podnosi ceny ropy dla Azji

Arabia Saudyjska podnosi ceny ropy dla Azji

Arabia Saudyjska planuje znaczącą podwyżkę oficjalnych cen sprzedaży (OSP) ropy naftowej dla azjatyckich odbiorców w sierpniu. Według informacji przekazanych przez agencję Reutera, decyzja ta jest reakcją na rosnące ceny na rynku spot oraz zwiększony sezonowo popyt na paliwa.

Orlen pozyskał 2,5 mld zł na zielone inwestycje poprzez emisję euroobligacji

Orlen pozyskał 2,5 mld zł na zielone inwestycje poprzez emisję euroobligacji

Orlen przeprowadził emisję zielonych euroobligacji o wartości 600 mln euro, co odpowiada ok. 2,5 mld zł. Oferta spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem inwestorów – popyt 2,5-krotnie przewyższył wartość emisji, osiągając poziom 1,49 mld euro.

Rekordowa produkcja amerykańskiej ropy naftowej w kwietniu

Rekordowa produkcja amerykańskiej ropy naftowej w kwietniu

Wydobycie ropy naftowej w Stanach Zjednoczonych osiągnęło w kwietniu rekordowy poziom 13,47 mln baryłek dziennie – wynika z opublikowanego przez amerykańską Energy Information Administration (EIA) raportu Petroleum Supply Monthly.

Zakończyła się III edycja Akademii Wodorowej Orlen

Zakończyła się III edycja Akademii Wodorowej Orlen

Dobiegła końca trzecia edycja Akademii Wodorowej Orlen – programu edukacyjnego łączącego wykłady, warsztaty i zajęcia laboratoryjne, który ma na celu przygotowanie młodych specjalistów do pracy w sektorze technologii wodorowych.

Orlen Charge oferuje 25 proc. rabatu na ładowanie elektryków w wakacje

Orlen Charge oferuje 25 proc. rabatu na ładowanie elektryków w wakacje

W okresie od początku lipca do 1 września właściciele samochodów elektrycznych korzystający z aplikacji Orlen Charge mogą ładować auta z 25 proc. rabatem. Promocja obejmuje ponad 1,1 tys. punktów ładowania w całej Polsce i działa bez limitów sesji ładowania.