Rozwiń swój biznes z programem Paliwa BAQ
Dotrzyj do nowej grupy klientów dzięki GreenWay Polska

Lotos Asfalt rozwija aplikację e-sprzedaż z GPS

Spółka Lotos Asfalt uruchomiła nową wersję aplikacji dla swoich klientów biznesowych. Narzędzie jest wyposażone w monitoring GPS z wykorzystaniem map Google. Dzięki temu, klient może na bieżąco sprawdzać, gdzie w danym momencie jest cysterna z zamówionym przez niego asfaltem.

Lotos Asfalt rozwija aplikację e-sprzedaż z GPS
Już w 2015 roku spółka Lotos Asfalt jako pierwsza firma w Polsce umożliwiła swoim klientom mobilny zakup asfaltu. Gdańska firma jest liderem we wprowadzaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych w sprzedaży asfaltów. Teraz rozwinęła swoje narzędzie o innowacyjny na tym rynku monitoring cystern za pomocą GPS.

Aplikacja PORTAL e-Sprzedaż umożliwia składanie zamówień za pośrednictwem przeglądarki internetowej lub za pomocą urządzeń mobilnych działających pod kontrolą systemu operacyjnego Google Android lub iOS. Narzędzie umożliwia monitorowanie przebiegu realizacji złożonych zamówień.

To kamień milowy w procesie realizacji zamówień. Aplikacja daje możliwość bieżącego monitorowania lokalizacji cysterny, dzięki czemu klienci Lotos Asfalt otrzymują precyzyjną informację o etapie dostawy w czasie rzeczywistym. Wdrożone rozwiązanie znacząco poprawia komfort pracy naszych odbiorców, a dla pracowników Biura Logistyki jest narzędziem, które optymalizuje wykonywanie zadań operacyjnych – mówi Damian Łosiński z biura logistyki, planowania i zakupów Lotos Asfalt, pomysłodawca wdrożenia lokalizacji cystern za pomocą GPS.


Obserwujemy trendy rynkowe i coraz częściej zakupy asfaltu realizowane są z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. Jest to odzwierciedlenie ogólnoświatowego trendu, w którym użytkownicy chętniej korzystają z aplikacji zakupowych oraz spędzają w nich więcej czasu – dodaje Adam Ciołkowski, p.o. dyrektora biznesu asfaltów Lotos Asfalt. – Wygoda naszych klientów jest dla nas bardzo ważna, dlatego stale rozwijamy naszą mobilną aplikację do zakupu asfaltu – wyjaśnia dyrektor.

Projekt integracji Portalu e-Sprzedaż z urządzaniami GPS to istotny krok w kierunku cyfryzacji i optymalizacji logistycznych procesów biznesowych Lotos Asfalt i jego klientów. Cieszymy się, że nasi specjaliści mogli w nim uczestniczyć i wspierać swoimi kompetencjami – mówi Marcin Porębski, dyrektor pionu SAP spółki Dahliamatic z Grupy Asseco, która wspierała wdrożenie.

Narzędzie zostało zbudowane w oparciu o produkty firmy SAP (ERP, Fiori oraz Process Orchestration). W zależności od rodzaju urządzenia i jego rozdzielczości, aplikacja dostosowuje odpowiednio ekrany i dane w nich wyświetlane, aby można było z niej korzystać w sposób optymalny.

***

Lotos Asfalt to właściciel jednej z najnowocześniejszych rafinerii w tej części Europy. Spółka zajmuje się w głównej mierze działalnością processingową. Dostarczony przez Grupę Lotos surowiec przerabia na wysokomarżowe produkty. Nadal oferuje klientom szeroką gamę asfaltów: drogowych, modyfikowanych MODBIT, przemysłowych i specjalistycznych. Ostatnimi laty spółka wprowadziła na polski rynek budownictwa drogowego nowatorskie produkty: asfalty modyfikowane z dodatkiem gumy (MODBIT CR), asfalty drogowe WMA oraz asfalty wysokomodyfikowane MODBIT HiMA do budowy nawierzchni długowiecznych. Spółka stale poszerza zakres swoich możliwości poprzez innowacyjny rozwój oferty, dlatego oprócz działalności produkcyjnej prowadzonej w Gdańsku, wykorzystuje potencjał zakładów produkcyjnych w Jaśle oraz Czechowicach-Dziedzicach do produkcji bogatego asortymentu asfaltów specjalnych. Lotos Asfalt to również producent i dostawca niskosiarkowych morskich paliw żeglugowych MGO, RMD80 spełniających bardzo rygorystyczne wymagania ekologiczne na Bałtyku.
Dołącz do sieci HUZAR i ciesz się korzystnymi warunkami działania