AVIA Polska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej
2020-09-23 09:13 | Unimot SA''Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie'' to nowe hasło promujące produkty i usługi ze znakiem jakości AVIA Polska. Obok szwajcarskich korzeni, właśnie świetna jakość paliw i przystępne ceny są wyjątkowym atutem oferty stacji. Nowa odsłona kampanii wizerunkowej jest częścią platformy komunikacyjnej ''Wielki plus za…''.

Pierwszą odsłonę kampanii wizerunkowej marki AVIA uruchomiliśmy w maju tego roku. Jej celem było zakomunikowanie naszych szwajcarskich korzeni, a co za tym idzie, wysokich standardów jakościowych, jakie wprowadzamy do Polski — mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu w UNIMOT S.A., która rozwija markę AVIA. Tym razem startujemy z drugą odsłoną naszej kampanii wizerunkowej, w której chcemy przekazać, że ta wysoka szwajcarska jakość dostępna jest na stacjach w Polsce w przystępnych cenach — dodaje Bobrukiewicz.
Kampania startuje 22 września wraz z emisją spotów w 34 lokalnych rozgłośniach radiowych, obejmujących swoim zasięgiem okolice stacji paliw AVIA. Obok tego zaplanowano kampanię bannerową w topowych serwisach internetowych, a także w wyszukiwarce Google oraz w kanałach social media, takich jak Facebook oraz Instagram. Sieć AVIA do promowania swojego wizerunku wykorzysta także popularną wśród kierowców aplikację mobilną Yanosik. Działania zaplanowane są do końca listopada.
Platforma „Wielki plus za…” łączy wszelkie aktywności marketingowe podejmowane przez zespół AVIA. Przede wszystkim jednak „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego nawiązuje do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej — w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica (nazwa pochodzi od słowa Helwecja, rzymskiego określenia obecnych terenów Szwajcarii), a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy.
Wywodząca się ze Szwajcarii marka AVIA zadebiutowała na rynku polskim pierwszą stacją paliw w 2017 roku. Aktualnie sieć liczy już ponad 50 stacji i sukcesywnie buduje swój wizerunek w świadomości polskich kierowców.
Więcej w kategorii

Dołącz do kluczowych interesariuszy kształtujących przyszłość rynku gazu płynnego na ELGC2025
Wraz z przyspieszeniem dynamiki odnawialnych gazów płynnych, Europejski Kongres Gazu Płynnego 2025 zyskuje uznanie na najwyższym szczeblu instytucjonalnym.
2025-05-07 09:53 | Szkolenia i konferencje

Dołącz do Europejskiego Kongresu Gazu Płynnego: odkryj możliwości i zdobądź cenne kontakty
Europejski Kongres Gazu Płynnego (ELGC) to prestiżowe wydarzenie o ponad 50-letniej tradycji, które corocznie gromadzi liderów, innowatorów i decydentów z branży gazu płynnego z całego świata. Od momentu powstania w 1971 roku, kongres stał się kluczową platformą wymiany wiedzy i doświadczeń, promującą współpracę na rzecz
2025-03-26 08:42 | Szkolenia i konferencje

Europejski Kongres Gazu Płynnego 2025: Energia wszędzie
Europejski Kongres Gazu Płynnego 2025 (ELGC 2025) odbędzie się w dniach 20–22 maja w Katowicach w Polsce. Zgromadzi on liderów branży, decydentów i ekspertów, którzy omówią przyszłość odnawialnych gazów płynnych w europejskiej transformacji energetycznej.
2025-03-12 09:00 | Szkolenia i konferencje
Polecamy

Orlen podsumowuje wiosenną promocję i zapowiada kolejną
Od Wielkanocy do końca długiego weekendu majowego użytkownicy aplikacji Orlen Vitay zrealizowali blisko 1,5 miliona kuponów paliwowych. Średnia zniżka wynosiła 38 groszy na litrze. Sieć przypomniała, że promocyjne kupony można jeszcze wykorzystać do 16 maja.
2025-05-12 / 09:52 | Z kraju

Niższe ceny ropy naftowej obciążają zysk Saudi Aramco w pierwszym kwartale
W pierwszych trzech miesiącach roku saudyjski gigant zanotował wynik netto w wysokości 26 mld USD, w porównaniu z 27,3 mld USD rok wcześniej. Pomimo słabszych wyników firma zdecydowała się wypłacić wyższą dywidendę za kwartał.
2025-05-12 / 09:31 | Ze świata
Pozostałe aktualności

Onico podało wstępne wyniki za I kwartał
Grupa Onico, która w ramach swojej działalności zajmuje się obrotem hurtowym gazem LPG oraz przeładunkiem gazu płynnego w porcie w Gdyni, opublikowała wstępne wyniki za okres styczeń-marzec 2025 roku.
2025-05-13 / 09:50 | Z kraju

Pemex zwiększy przerób kosztem eksportu surowca
Meksykański koncern przewiduje, że w tym roku zmniejszy eksport ropy, bo planuje zwiększone wykorzystanie surowca w swoich rafineriach, podała agencja Reutera.
2025-05-13 / 09:48 | Ze świata

Orlen i Azoty przedłużają rozmowy dotyczące Polic
Orlen, Grupa Azoty i spółki zależne (Grupa Azoty Police i Grupa Azoty Polyolefins) przedłużyły do 23 czerwca porozumienie dotyczące potencjalnego przejęcia udziałów w projekcie Polimery Police.
2025-05-13 / 09:47 | Z kraju

Rekordowo wysokie zapotrzebowanie na ropę
Według Amina Nassera, szefa Saudi Aramco, w pierwszym kwartale tego roku popyt na surowiec osiągnął rekordowy poziom 104,3 mln baryłek dziennie.
2025-05-13 / 09:47 | Ze świata

Polska autogazowym liderem
Według danych Polskiej Organizacji Gazu Płynnego (POGP) Polska pozostaje liderem rynku autogazu w Europie.
2025-05-13 / 09:43 | Rynek LPG