AVIA Polska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej
2020-09-23 09:13 | Unimot SA''Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie'' to nowe hasło promujące produkty i usługi ze znakiem jakości AVIA Polska. Obok szwajcarskich korzeni, właśnie świetna jakość paliw i przystępne ceny są wyjątkowym atutem oferty stacji. Nowa odsłona kampanii wizerunkowej jest częścią platformy komunikacyjnej ''Wielki plus za…''.

Pierwszą odsłonę kampanii wizerunkowej marki AVIA uruchomiliśmy w maju tego roku. Jej celem było zakomunikowanie naszych szwajcarskich korzeni, a co za tym idzie, wysokich standardów jakościowych, jakie wprowadzamy do Polski — mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu w UNIMOT S.A., która rozwija markę AVIA. Tym razem startujemy z drugą odsłoną naszej kampanii wizerunkowej, w której chcemy przekazać, że ta wysoka szwajcarska jakość dostępna jest na stacjach w Polsce w przystępnych cenach — dodaje Bobrukiewicz.
Kampania startuje 22 września wraz z emisją spotów w 34 lokalnych rozgłośniach radiowych, obejmujących swoim zasięgiem okolice stacji paliw AVIA. Obok tego zaplanowano kampanię bannerową w topowych serwisach internetowych, a także w wyszukiwarce Google oraz w kanałach social media, takich jak Facebook oraz Instagram. Sieć AVIA do promowania swojego wizerunku wykorzysta także popularną wśród kierowców aplikację mobilną Yanosik. Działania zaplanowane są do końca listopada.
Platforma „Wielki plus za…” łączy wszelkie aktywności marketingowe podejmowane przez zespół AVIA. Przede wszystkim jednak „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego nawiązuje do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej — w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica (nazwa pochodzi od słowa Helwecja, rzymskiego określenia obecnych terenów Szwajcarii), a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy.
Wywodząca się ze Szwajcarii marka AVIA zadebiutowała na rynku polskim pierwszą stacją paliw w 2017 roku. Aktualnie sieć liczy już ponad 50 stacji i sukcesywnie buduje swój wizerunek w świadomości polskich kierowców.
Więcej w kategorii

Nagrody theAWARDS na ELGC 2025
Europejski Kongres Gazu Płynnego 2025 w Katowicach w Polsce był dynamiczną platformą współpracy, wymiany wiedzy i innowacji w branży gazu płynnego.
2025-06-05 14:10 | Szkolenia i konferencje

Krzysztof Gapys, właściciel 3 sklepów Intermarché, dołącza do zarządu grupy muszkieterów w Europie
Krzysztof Gapys został 4 czerwca br. wybrany na Członka Zarządu Grupy Muszkieterów w Europie przez blisko 1.800 udziałowców Grupy. Jako reprezentant polskich przedsiębiorców Intermarché i Bricomarché, podczas 4-letniej kadencji, będzie aktywnie uczestniczył w kreowaniu i efektywnej implementacji strategii Grupy na poziomie
2025-06-05 10:30 | Centrum Prasowe

Dołącz do kluczowych interesariuszy kształtujących przyszłość rynku gazu płynnego na ELGC2025
Wraz z przyspieszeniem dynamiki odnawialnych gazów płynnych, Europejski Kongres Gazu Płynnego 2025 zyskuje uznanie na najwyższym szczeblu instytucjonalnym.
2025-05-07 09:53 | Szkolenia i konferencje
Polecamy

Czy ustanie turystyka paliwowa przy granicy zachodniej?
Od 7 lipca 2025 roku Polska wprowadza stacjonarne kontrole graniczne na przejściach z Niemcami, co jak podaje serwis MOZ.de, może oznaczać dłuższe kolejki i utrudnienia dla osób regularnie podróżujących do Polski w celu zatankowania paliwa.
2025-07-04 / 09:51 | Z kraju

Barclays podnosi prognozy cen ropy Brent w związku z wyższym popytem globalnym
Barclays Bank skorygował w górę prognozy cen ropy Brent. Według najnowszych szacunków, średnia cena baryłki wyniesie 72 USD w 2025 r., co oznacza wzrost o 6 USD. Prognoza na 2026 r. została podniesiona o 10 USD, do poziomu 70 USD za baryłkę.
2025-07-04 / 09:35 | Ze świata

Rośnie sprzeciw wobec sprzedaży alkoholu na stacjach
Z sondażu IBRiS dla „Rzeczpospolitej” wynika, że 62,1 proc. respondentów popiera całkowity zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach paliw. Największe poparcie deklarują osoby w wieku 18–29 lat (69 proc.) i 50–59 lat (również 69 proc.). Najniższe – w grupie 30–39 lat (58 proc.). Zdecydowany sprzeciw wobec zakazu wyraża 11,3 proc. ogółu badanych.
2025-07-04 / 09:28 | Z kraju