Zostań partnerem akceptacyjnym DKV – DKV MOBILITY

AVIA Polska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej

''Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie'' to nowe hasło promujące produkty i usługi ze znakiem jakości AVIA Polska. Obok szwajcarskich korzeni, właśnie świetna jakość paliw i przystępne ceny są wyjątkowym atutem oferty stacji. Nowa odsłona kampanii wizerunkowej jest częścią platformy komunikacyjnej ''Wielki plus za…''.

AVIA Polska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej
Druga edycja kampanii jest kontynuacją opowieści marki o jej szwajcarskich korzeniach, konkurencyjnej jakościowo ofercie, zarówno jeśli chodzi o ceny paliw, jak i produkty i usługi dostępne na stacjach AVIA. Co więcej podkreśla dynamiczny rozwój marki poprzez otwarcia kolejnych lokalizacji z nowoczesnym konceptem gastronomicznym Eat&Go, aromatyczną kawą i świeżymi przekąskami.

Pierwszą odsłonę kampanii wizerunkowej marki AVIA uruchomiliśmy w maju tego roku. Jej celem było zakomunikowanie naszych szwajcarskich korzeni, a co za tym idzie, wysokich standardów jakościowych, jakie wprowadzamy do Polski — mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu w UNIMOT S.A., która rozwija  markę AVIA. Tym razem startujemy z drugą odsłoną naszej kampanii wizerunkowej, w której chcemy przekazać, że ta wysoka szwajcarska jakość dostępna jest na stacjach w Polsce w przystępnych cenach — dodaje Bobrukiewicz.

Kampania startuje 22 września wraz z emisją spotów w 34 lokalnych rozgłośniach radiowych, obejmujących swoim zasięgiem okolice stacji paliw AVIA. Obok tego zaplanowano kampanię bannerową w topowych serwisach internetowych, a także w wyszukiwarce Google oraz w kanałach social media, takich jak Facebook oraz Instagram. Sieć AVIA do promowania swojego wizerunku wykorzysta także popularną wśród kierowców aplikację mobilną Yanosik. Działania zaplanowane są do końca listopada.

Platforma „Wielki plus za…” łączy wszelkie aktywności marketingowe podejmowane przez zespół AVIA. Przede wszystkim jednak „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego nawiązuje do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej — w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica (nazwa pochodzi od słowa Helwecja, rzymskiego określenia obecnych terenów Szwajcarii), a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy.

Wywodząca się ze Szwajcarii marka AVIA zadebiutowała na rynku polskim pierwszą stacją paliw w 2017 roku. Aktualnie sieć liczy już ponad 50 stacji i sukcesywnie buduje swój wizerunek w świadomości polskich kierowców.
Kontenery Ad-Blue SWIMER
Jakość, pewność i dywersyfikacja dostaw gazu

Pozostałe aktualności

ADNOC ogłasza trzy nowe odkrycia ropy
ADNOC ogłasza trzy nowe odkrycia ropy
Abu Dhabi National Oil Company (ADNOC) ogłosiło w czwartek trzy odkrycia ropy, w tym jedno w Bu Hasa, największym polu lądowym Abu Zabi, o możliwościach wydobycia ropy naftowej na poziomie 650 tys. baryłek dziennie, podała firma w czwartek.
Orlen Venture Capital informuje o inwestycjach
Orlen Venture Capital informuje o inwestycjach
Orlen Venture Capital (Orlen VC), powołany przez PKN Orlen do inwestowania w spółki technologiczne oferujące przełomowe innowacyjne rozwiązania, poinformował, że finalizuje trzy pierwsze inwestycje bezpośrednie. Obejmować one będą obszary katalizy w chemii, cyberbezpieczeństwa i robotyki przemysłowej.
Kolejne bazy należące do PERN wyprodukują własny prąd
Kolejne bazy należące do PERN wyprodukują własny prąd
PERN zwiększa zaangażowanie w produkcję własnej energii elektrycznej. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami spółka ogłosiła kolejne postępowanie dotyczące budowy instalacji PV – tym razem dla 20 obiektów.
Fuzja Orlenu i Lotosu krytykowana przez byłych ministrów
Fuzja Orlenu i Lotosu krytykowana przez byłych ministrów
Byli ministrowie przemysłu i handlu, a także ministrowie gospodarki, urzędujący w Polsce od 1989 roku we wspólnym liście sprzeciwiają się fuzji Grupy Lotos z Orlenem.
Prezydent Indonezji ogłasza koniec zakazu eksportu oleju palmowego
Prezydent Indonezji ogłasza koniec zakazu eksportu oleju palmowego
Indonezja zniesie od poniedziałku swój trzytygodniowy zakaz eksportu oleju palmowego ze względu na poprawę krajowych dostaw oleju spożywczego, powiedział prezydent kraju Joko Widodo.
Rosnieft i Gazprom Nieft zwiększają rezerwacje tankowców
Rosnieft i Gazprom Nieft zwiększają rezerwacje tankowców
W ciągu ostatnich kilku tygodni Rosnieft i Gazprom Nieft rezerwowały więcej tankowców należących do Sovcomflotu, aby dostarczać rosyjską ropę nabywcom w Azji, podała agencja Bloomberg, powołując się na źródła i dane śledzenia.