Get ready for a landmark event in the liquid gas industry!

AVIA Polska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej

''Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie'' to nowe hasło promujące produkty i usługi ze znakiem jakości AVIA Polska. Obok szwajcarskich korzeni, właśnie świetna jakość paliw i przystępne ceny są wyjątkowym atutem oferty stacji. Nowa odsłona kampanii wizerunkowej jest częścią platformy komunikacyjnej ''Wielki plus za…''.

Druga edycja kampanii jest kontynuacją opowieści marki o jej szwajcarskich korzeniach, konkurencyjnej jakościowo ofercie, zarówno jeśli chodzi o ceny paliw, jak i produkty i usługi dostępne na stacjach AVIA. Co więcej podkreśla dynamiczny rozwój marki poprzez otwarcia kolejnych lokalizacji z nowoczesnym konceptem gastronomicznym Eat&Go, aromatyczną kawą i świeżymi przekąskami.

Pierwszą odsłonę kampanii wizerunkowej marki AVIA uruchomiliśmy w maju tego roku. Jej celem było zakomunikowanie naszych szwajcarskich korzeni, a co za tym idzie, wysokich standardów jakościowych, jakie wprowadzamy do Polski — mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu w UNIMOT S.A., która rozwija  markę AVIA. Tym razem startujemy z drugą odsłoną naszej kampanii wizerunkowej, w której chcemy przekazać, że ta wysoka szwajcarska jakość dostępna jest na stacjach w Polsce w przystępnych cenach — dodaje Bobrukiewicz.

Kampania startuje 22 września wraz z emisją spotów w 34 lokalnych rozgłośniach radiowych, obejmujących swoim zasięgiem okolice stacji paliw AVIA. Obok tego zaplanowano kampanię bannerową w topowych serwisach internetowych, a także w wyszukiwarce Google oraz w kanałach social media, takich jak Facebook oraz Instagram. Sieć AVIA do promowania swojego wizerunku wykorzysta także popularną wśród kierowców aplikację mobilną Yanosik. Działania zaplanowane są do końca listopada.

Platforma „Wielki plus za…” łączy wszelkie aktywności marketingowe podejmowane przez zespół AVIA. Przede wszystkim jednak „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego nawiązuje do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej — w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica (nazwa pochodzi od słowa Helwecja, rzymskiego określenia obecnych terenów Szwajcarii), a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy.

Wywodząca się ze Szwajcarii marka AVIA zadebiutowała na rynku polskim pierwszą stacją paliw w 2017 roku. Aktualnie sieć liczy już ponad 50 stacji i sukcesywnie buduje swój wizerunek w świadomości polskich kierowców.

Więcej w kategorii

Dołącz do kluczowych interesariuszy kształtujących przyszłość rynku gazu płynnego na ELGC2025

Dołącz do kluczowych interesariuszy kształtujących przyszłość rynku gazu płynnego na ELGC2025

Wraz z przyspieszeniem dynamiki odnawialnych gazów płynnych, Europejski Kongres Gazu Płynnego 2025 zyskuje uznanie na najwyższym szczeblu instytucjonalnym.

Dołącz do Europejskiego Kongresu Gazu Płynnego: odkryj możliwości i zdobądź cenne kontakty

Dołącz do Europejskiego Kongresu Gazu Płynnego: odkryj możliwości i zdobądź cenne kontakty

Europejski Kongres Gazu Płynnego (ELGC) to prestiżowe wydarzenie o ponad 50-letniej tradycji, które corocznie gromadzi liderów, innowatorów i decydentów z branży gazu płynnego z całego świata. Od momentu powstania w 1971 roku, kongres stał się kluczową platformą wymiany wiedzy i doświadczeń, promującą współpracę na rzecz

Europejski Kongres Gazu Płynnego 2025: Energia wszędzie

Europejski Kongres Gazu Płynnego 2025: Energia wszędzie

Europejski Kongres Gazu Płynnego 2025 (ELGC 2025) odbędzie się w dniach 20–22 maja w Katowicach w Polsce. Zgromadzi on liderów branży, decydentów i ekspertów, którzy omówią przyszłość odnawialnych gazów płynnych w europejskiej transformacji energetycznej.

Zautomatyzuj obowiązki podatkowe