AVIA Polska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej

''Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie'' to nowe hasło promujące produkty i usługi ze znakiem jakości AVIA Polska. Obok szwajcarskich korzeni, właśnie świetna jakość paliw i przystępne ceny są wyjątkowym atutem oferty stacji. Nowa odsłona kampanii wizerunkowej jest częścią platformy komunikacyjnej ''Wielki plus za…''.

AVIA Polska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej
Druga edycja kampanii jest kontynuacją opowieści marki o jej szwajcarskich korzeniach, konkurencyjnej jakościowo ofercie, zarówno jeśli chodzi o ceny paliw, jak i produkty i usługi dostępne na stacjach AVIA. Co więcej podkreśla dynamiczny rozwój marki poprzez otwarcia kolejnych lokalizacji z nowoczesnym konceptem gastronomicznym Eat&Go, aromatyczną kawą i świeżymi przekąskami.

Pierwszą odsłonę kampanii wizerunkowej marki AVIA uruchomiliśmy w maju tego roku. Jej celem było zakomunikowanie naszych szwajcarskich korzeni, a co za tym idzie, wysokich standardów jakościowych, jakie wprowadzamy do Polski — mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu w UNIMOT S.A., która rozwija  markę AVIA. Tym razem startujemy z drugą odsłoną naszej kampanii wizerunkowej, w której chcemy przekazać, że ta wysoka szwajcarska jakość dostępna jest na stacjach w Polsce w przystępnych cenach — dodaje Bobrukiewicz.

Kampania startuje 22 września wraz z emisją spotów w 34 lokalnych rozgłośniach radiowych, obejmujących swoim zasięgiem okolice stacji paliw AVIA. Obok tego zaplanowano kampanię bannerową w topowych serwisach internetowych, a także w wyszukiwarce Google oraz w kanałach social media, takich jak Facebook oraz Instagram. Sieć AVIA do promowania swojego wizerunku wykorzysta także popularną wśród kierowców aplikację mobilną Yanosik. Działania zaplanowane są do końca listopada.

Platforma „Wielki plus za…” łączy wszelkie aktywności marketingowe podejmowane przez zespół AVIA. Przede wszystkim jednak „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego nawiązuje do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej — w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica (nazwa pochodzi od słowa Helwecja, rzymskiego określenia obecnych terenów Szwajcarii), a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy.

Wywodząca się ze Szwajcarii marka AVIA zadebiutowała na rynku polskim pierwszą stacją paliw w 2017 roku. Aktualnie sieć liczy już ponad 50 stacji i sukcesywnie buduje swój wizerunek w świadomości polskich kierowców.
Pozostałe aktualności
Zaczynają się pojawiać limity tankowania

Zaczynają się pojawiać limity tankowania

Rekordowo niskie ceny paliw na polskich stacjach napędzają popyt zarówno wewnętrzny jak i ze strony kierowców z ościennych państw. Wzmożone zainteresowanie zakupem paliw sprawiło, że na niektórych stacjach zaczęły się pojawiać limity tankowania, szczególnie diesla.

Zakaz eksportu zaskoczył tankowce

Zakaz eksportu zaskoczył tankowce

Po decyzji Federacji Rosyjskiej o zaprzestaniu eksportu produktów naftowych, dwadzieścia tankowców zostało zmuszonych aby stać bezczynnie w rosyjskich portach z powodu braku możliwości przewozu paliw.

Pościg za złodziejem paliwa

Pościg za złodziejem paliwa

Komenda Miejska Policji w Olsztynie poinformowała, że po pościgu przeprowadzonym przez nidzickich policjantów, zatrzymano 57-latka, który jest podejrzany o serię kradzieży paliwa ze stacji benzynowych na terenie gmin Nidzica i Olsztynek.

Rząd francuski poprosi przemysł paliwowy o sprzedaż bez marży

Rząd francuski poprosi przemysł paliwowy o sprzedaż bez marży

Rząd francuski zwróci się do przemysłu paliwowego o sprzedaż paliw po kosztach, aby złagodzić wpływ wyższych cen ropy na konsumentów końcowych, powiedział prezydent Emmanuel Macron.

Kraje naftowe i gazowe powinny dzielić się z państwami rozwijającymi się

Kraje naftowe i gazowe powinny dzielić się z państwami rozwijającymi się

Jak napisał ‘’The Guardian’’, część dochodów z ropy naftowej osiąganych przez największe kraje produkujące powinna zostać przeznaczona na pomoc krajom rozwijającym się. Opinię tę wyraził Gordon Brown, były premier Wielkiej Brytanii.

Wybuch rafinerii w Iranie, są ofiary w ludziach

Wybuch rafinerii w Iranie, są ofiary w ludziach

Agencja informacyjna IRNA podała, że w wyniku wycieku gazu doszło do potężnej eksplozji w rafinerii ropy naftowej Serakhs w prowincji Razavi Khorasan we wschodnim Iranie.