Magazyn Branżowych Inspiracji

AVIA Polska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej

''Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie'' to nowe hasło promujące produkty i usługi ze znakiem jakości AVIA Polska. Obok szwajcarskich korzeni, właśnie świetna jakość paliw i przystępne ceny są wyjątkowym atutem oferty stacji. Nowa odsłona kampanii wizerunkowej jest częścią platformy komunikacyjnej ''Wielki plus za…''.

Druga edycja kampanii jest kontynuacją opowieści marki o jej szwajcarskich korzeniach, konkurencyjnej jakościowo ofercie, zarówno jeśli chodzi o ceny paliw, jak i produkty i usługi dostępne na stacjach AVIA. Co więcej podkreśla dynamiczny rozwój marki poprzez otwarcia kolejnych lokalizacji z nowoczesnym konceptem gastronomicznym Eat&Go, aromatyczną kawą i świeżymi przekąskami.

Pierwszą odsłonę kampanii wizerunkowej marki AVIA uruchomiliśmy w maju tego roku. Jej celem było zakomunikowanie naszych szwajcarskich korzeni, a co za tym idzie, wysokich standardów jakościowych, jakie wprowadzamy do Polski — mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu w UNIMOT S.A., która rozwija  markę AVIA. Tym razem startujemy z drugą odsłoną naszej kampanii wizerunkowej, w której chcemy przekazać, że ta wysoka szwajcarska jakość dostępna jest na stacjach w Polsce w przystępnych cenach — dodaje Bobrukiewicz.

Kampania startuje 22 września wraz z emisją spotów w 34 lokalnych rozgłośniach radiowych, obejmujących swoim zasięgiem okolice stacji paliw AVIA. Obok tego zaplanowano kampanię bannerową w topowych serwisach internetowych, a także w wyszukiwarce Google oraz w kanałach social media, takich jak Facebook oraz Instagram. Sieć AVIA do promowania swojego wizerunku wykorzysta także popularną wśród kierowców aplikację mobilną Yanosik. Działania zaplanowane są do końca listopada.

Platforma „Wielki plus za…” łączy wszelkie aktywności marketingowe podejmowane przez zespół AVIA. Przede wszystkim jednak „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego nawiązuje do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej — w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica (nazwa pochodzi od słowa Helwecja, rzymskiego określenia obecnych terenów Szwajcarii), a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy.

Wywodząca się ze Szwajcarii marka AVIA zadebiutowała na rynku polskim pierwszą stacją paliw w 2017 roku. Aktualnie sieć liczy już ponad 50 stacji i sukcesywnie buduje swój wizerunek w świadomości polskich kierowców.
Zapraszamy na prezentację zakładu produkcyjnego I-MAXIMUM
Pozostałe aktualności
Rosyjska ropa utknęła na morzu z powodu sankcji

Rosyjska ropa utknęła na morzu z powodu sankcji

Cztery tankowce przewożące rosyjską ropę i produkty naftowe są zablokowane na morzu z powodu nowych sankcji USA nałożonych na Iran, podała agencja Reutera, cytując źródła.

Chiny podpisują umowę na dostawy ropy z Nigrem

Chiny podpisują umowę na dostawy ropy z Nigrem

Nowe władze Nigru podpisały umowę na dostawy ropy z chińskim państwowym CNPC. Ropa z Nigru będzie eksportowana z wykorzystaniem chińskiego rurociągu.

PERN zamontuje dodatkowe urządzenia na Rurociągu Pomorskim

PERN zamontuje dodatkowe urządzenia na Rurociągu Pomorskim

PERN poinformował o planowanym montażu na Rurociągu Pomorskim skidów, czyli urządzeń dozujących substancję DRA, redukującą opory przepływu ropy naftowej.

OPEC+ blisko utworzenia maksymalnej rezerwy mocy produkcyjnych

OPEC+ blisko utworzenia maksymalnej rezerwy mocy produkcyjnych

Efektywna moc rezerwowa OPEC+ w 2025 roku może przekroczyć 6 mln baryłek dziennie. To największa rezerwa mocy wydobywczych ropy od czasu powstania sojuszu w 2016 roku, za wyjątkiem pandemii Covid.

Chiny w marcu kupiły mniej ropy

Chiny w marcu kupiły mniej ropy

Chiny zaimportowały w zeszłym miesiącu 49,05 mln ton ropy naftowej, co odpowiada około 11,55 mln baryłek dziennie, jak wynika z danych Chińskiej Generalnej Administracji Ceł cytowanych przez agencję Reutera.

Na Węgrzech stosowana jest polityka utrzymywania średnich cen paliw

Na Węgrzech stosowana jest polityka utrzymywania średnich cen paliw

Władze węgierskie wymagają od koncernów paliwowych utrzymywania cen paliw na poziomie średniej dla Europy Środkowej.