Paliwa premium Shell
V-Power w cenie paliw podstawowych! | Witamy w Shell

AVIA Polska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej

''Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie'' to nowe hasło promujące produkty i usługi ze znakiem jakości AVIA Polska. Obok szwajcarskich korzeni, właśnie świetna jakość paliw i przystępne ceny są wyjątkowym atutem oferty stacji. Nowa odsłona kampanii wizerunkowej jest częścią platformy komunikacyjnej ''Wielki plus za…''.

Druga edycja kampanii jest kontynuacją opowieści marki o jej szwajcarskich korzeniach, konkurencyjnej jakościowo ofercie, zarówno jeśli chodzi o ceny paliw, jak i produkty i usługi dostępne na stacjach AVIA. Co więcej podkreśla dynamiczny rozwój marki poprzez otwarcia kolejnych lokalizacji z nowoczesnym konceptem gastronomicznym Eat&Go, aromatyczną kawą i świeżymi przekąskami.

Pierwszą odsłonę kampanii wizerunkowej marki AVIA uruchomiliśmy w maju tego roku. Jej celem było zakomunikowanie naszych szwajcarskich korzeni, a co za tym idzie, wysokich standardów jakościowych, jakie wprowadzamy do Polski — mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu w UNIMOT S.A., która rozwija  markę AVIA. Tym razem startujemy z drugą odsłoną naszej kampanii wizerunkowej, w której chcemy przekazać, że ta wysoka szwajcarska jakość dostępna jest na stacjach w Polsce w przystępnych cenach — dodaje Bobrukiewicz.

Kampania startuje 22 września wraz z emisją spotów w 34 lokalnych rozgłośniach radiowych, obejmujących swoim zasięgiem okolice stacji paliw AVIA. Obok tego zaplanowano kampanię bannerową w topowych serwisach internetowych, a także w wyszukiwarce Google oraz w kanałach social media, takich jak Facebook oraz Instagram. Sieć AVIA do promowania swojego wizerunku wykorzysta także popularną wśród kierowców aplikację mobilną Yanosik. Działania zaplanowane są do końca listopada.

Platforma „Wielki plus za…” łączy wszelkie aktywności marketingowe podejmowane przez zespół AVIA. Przede wszystkim jednak „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego nawiązuje do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej — w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica (nazwa pochodzi od słowa Helwecja, rzymskiego określenia obecnych terenów Szwajcarii), a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy.

Wywodząca się ze Szwajcarii marka AVIA zadebiutowała na rynku polskim pierwszą stacją paliw w 2017 roku. Aktualnie sieć liczy już ponad 50 stacji i sukcesywnie buduje swój wizerunek w świadomości polskich kierowców.

Więcej w kategorii

Nagrody theAWARDS na ELGC 2025

Nagrody theAWARDS na ELGC 2025

Europejski Kongres Gazu Płynnego 2025 w Katowicach w Polsce był dynamiczną platformą współpracy, wymiany wiedzy i innowacji w branży gazu płynnego.

Krzysztof Gapys, właściciel 3 sklepów Intermarché, dołącza do zarządu grupy muszkieterów w Europie

Krzysztof Gapys, właściciel 3 sklepów Intermarché, dołącza do zarządu grupy muszkieterów w Europie

Krzysztof Gapys został 4 czerwca br. wybrany na Członka Zarządu Grupy Muszkieterów w Europie przez blisko 1.800 udziałowców Grupy. Jako reprezentant polskich przedsiębiorców Intermarché i Bricomarché, podczas 4-letniej kadencji, będzie aktywnie uczestniczył w kreowaniu i efektywnej implementacji strategii Grupy na poziomie

Dołącz do kluczowych interesariuszy kształtujących przyszłość rynku gazu płynnego na ELGC2025

Dołącz do kluczowych interesariuszy kształtujących przyszłość rynku gazu płynnego na ELGC2025

Wraz z przyspieszeniem dynamiki odnawialnych gazów płynnych, Europejski Kongres Gazu Płynnego 2025 zyskuje uznanie na najwyższym szczeblu instytucjonalnym.

TotalEnergies Poland | Energy is reinventing itself
Pozostałe aktualności
Bliskowschodnie koncerny naftowe ograniczają inwestycje kapitałowe

Bliskowschodnie koncerny naftowe ograniczają inwestycje kapitałowe

Bliskowschodnie koncerny takie jak Saudi Aramco i Abu Dhabi National Oil Company (ADNOC), zaczynają rewidować swoje strategie inwestycyjne. Jak informuje „Financial Times”, w obliczu spadających światowych cen ropy firmy ograniczają wydatki kapitałowe, wstrzymują część międzynarodowych projektów i koncentrują się na stabilizacji finansów oraz wypłacie dywidend.

Arabia Saudyjska podnosi ceny ropy dla Azji

Arabia Saudyjska podnosi ceny ropy dla Azji

Arabia Saudyjska planuje znaczącą podwyżkę oficjalnych cen sprzedaży (OSP) ropy naftowej dla azjatyckich odbiorców w sierpniu. Według informacji przekazanych przez agencję Reutera, decyzja ta jest reakcją na rosnące ceny na rynku spot oraz zwiększony sezonowo popyt na paliwa.

Orlen pozyskał 2,5 mld zł na zielone inwestycje poprzez emisję euroobligacji

Orlen pozyskał 2,5 mld zł na zielone inwestycje poprzez emisję euroobligacji

Orlen przeprowadził emisję zielonych euroobligacji o wartości 600 mln euro, co odpowiada ok. 2,5 mld zł. Oferta spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem inwestorów – popyt 2,5-krotnie przewyższył wartość emisji, osiągając poziom 1,49 mld euro.

Rekordowa produkcja amerykańskiej ropy naftowej w kwietniu

Rekordowa produkcja amerykańskiej ropy naftowej w kwietniu

Wydobycie ropy naftowej w Stanach Zjednoczonych osiągnęło w kwietniu rekordowy poziom 13,47 mln baryłek dziennie – wynika z opublikowanego przez amerykańską Energy Information Administration (EIA) raportu Petroleum Supply Monthly.

Zakończyła się III edycja Akademii Wodorowej Orlen

Zakończyła się III edycja Akademii Wodorowej Orlen

Dobiegła końca trzecia edycja Akademii Wodorowej Orlen – programu edukacyjnego łączącego wykłady, warsztaty i zajęcia laboratoryjne, który ma na celu przygotowanie młodych specjalistów do pracy w sektorze technologii wodorowych.

Orlen Charge oferuje 25 proc. rabatu na ładowanie elektryków w wakacje

Orlen Charge oferuje 25 proc. rabatu na ładowanie elektryków w wakacje

W okresie od początku lipca do 1 września właściciele samochodów elektrycznych korzystający z aplikacji Orlen Charge mogą ładować auta z 25 proc. rabatem. Promocja obejmuje ponad 1,1 tys. punktów ładowania w całej Polsce i działa bez limitów sesji ładowania.