Shell

''Szlachetna Kawa'' na stacjach MOYA

Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, nawiązał współpracę ze Stowarzyszeniem Wiosna przy tegorocznej edycji akcji Szlachetna Paczka. W ramach współpracy od każdej kawy, zakupionej w grudniu na dowolnej stacji paliw sieci MOYA, część zysku zostanie przeznaczona na działalność Stowarzyszenia Wiosna.

MOYA to najszybciej rozwijająca się w Polsce sieć stacji paliw. Składa się ona obecnie z ponad 230 obiektów rozmieszczonych na terenie całej Polski. Na niemal wszystkich stacjach sieci znajduje się koncept gastronomiczno-kawiarniany Caffe MOYA. Można w nim zjeść ciepły posiłek, taki jak np. hot-dog, zapiekanka, a na niektórych stacjach także pizzę czy zestawy śniadaniowe i obiadowe. Na wszystkich stacjach wyposażonych w Caffe MOYA można też napić się kawy. W grudniu każda zakupiona w Caffe MOYA kawa wspiera dzieło Szlachetnej Paczki.

Zdecydowaliśmy się wesprzeć wspaniałe przedsięwzięcie, jakim jest Szlachetna Paczka. Już od niemal dwudziestu lat akcja za pośrednictwem wolontariuszy i darczyńców pomaga potrzebującym. W tym roku my również postanowiliśmy podzielić się tym, co mamy, dlatego ogłaszamy projekt „Szlachetna Kawa”. Zapraszamy w grudniu na stacje sieci MOYA, do Caffe MOYA i skosztowanie jednej z naszych pysznych kaw. Od każdej zakupionej kawy przeznaczamy konkretną kwotę na wsparcie Szlachetnej Paczki – mówi Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim S.A.

Szlachetna Paczka to ogólnopolskie przedsięwzięcie, którego celem jest pomoc rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej. Początki Szlachetnej Paczki sięgają 2001 roku. Wyjątkowość tego projektu polega na tym, że jest realizowany przez darczyńców i wolontariuszy „u podstaw”. Wolontariusze szukają rodzin i osób w potrzebie oraz wypracowują najskuteczniejszą formę wsparcia. Darczyńcy zaś przygotowują właściwą pomoc. Stowarzyszenie Wiosna tworzy rozwiązania systemowe, dzięki którym konkretny człowiek pomaga konkretnym osobom.

Czynienie dobra jest niezwykle angażujące i sprawia wiele satysfakcji. Cieszymy się, że nasze działania wspierają duże firmy jak Anwim, właściciel stacji MOYA. Ich wkład w całe przedsięwzięcie jest niezwykle istotny, ponieważ dzięki wsparciu możemy dotrzeć do jeszcze większej liczby potrzebujących rodzin. Zachęcam do odwiedzenia stacji MOYA i spróbowania jednej z aromatycznych kaw dostępnych w Caffe MOYA – podsumowuje Dominika Langer-Gniłka, dyrektor działu Współpracy i Relacji Stowarzyszenia WIOSNA.
Test Our Award-winning Monitors Free!
XXI Spotkanie Branży Paliwowej - Polski Rynek LPG
Pozostałe aktualności
Rosja skutecznie odbudowuje zasoby węglowodorów

Rosja skutecznie odbudowuje zasoby węglowodorów

Rosja będzie w stanie uzupełnić swoje rezerwy ropy i gazu w latach 2025 i 2026 - poinformował dziennikarzy szef Państwowej Komisji ds. Rezerw Igor Szpurow.

Orlen ma umowę z Google Cloud na wdrożenie AI

Orlen ma umowę z Google Cloud na wdrożenie AI

Firmy podpisały umowę w sprawie współpracy przy wdrażaniu rozwiązań sztucznej inteligencji. Płocki koncern dzięki temu uzyska dostęp do rozwiązań wspierających rozwój zintegrowanych narzędzi cyfrowych.

Vitol i Glencore zainteresowane rafinerią w Singapurze

Vitol i Glencore zainteresowane rafinerią w Singapurze

Jak podaje agencja Reutera, firmy zajmujące się międzynarodowym handlem surowcami mają złożyć oferty na zakup 50-procentowego udziału w rafinerii w Singapurze, którego właścicielem jest Chevron.

Milion użytkowników aplikacji Super Moya

Milion użytkowników aplikacji Super Moya

Moya, trzecia największa sieć stacji paliw w Polsce, ogłasza przełomowy sukces – jej aplikacja lojalnościowa przekroczyła milion użytkowników. Z tej okazji firma uruchamia specjalną promocję „Zestaw milionera” z rabatami i nagrodami.

Sektor naftowy musi inwestować miliardy w wydobycie ropy i gazu

Sektor naftowy musi inwestować miliardy w wydobycie ropy i gazu

Międzynarodowa Agencja Energetyczna (MAE) ostrzega, że aby utrzymać obecny poziom produkcji ropy i gazu do 2050 roku, światowy sektor energetyczny będzie musiał inwestować około 540 miliardów dolarów rocznie.

Nowy dyrektor działu detalicznego MOL Polska

Nowy dyrektor działu detalicznego MOL Polska

Piotr Belniak objął stanowisko dyrektora ds. handlu detalicznego w MOL Polska. W nowej roli będzie odpowiadał za rozwój sieci stacji paliw na polskim rynku, nadzorując m.in. marketing, sprzedaż, operacje oraz współpracę z partnerami franczyzowymi.