XXI Spotkanie Branży Paliwowej - Polski Rynek LPG

System monitorowania jakości paliw

Konsumenci, dokonując wyboru stacji paliw często kierują się jej lokalizacją a także ceną oferowanego paliwa. Jednakże czynnikiem mającym tu decydujące znaczenie jest jakość tego produktu, która często opiera się wyłącznie o doskonale wypracowany wizerunek marki. Jak powszechnie wiadomo w ostatecznym rozrachunku takie założenie nie zawsze przekłada się na 100 % gwarancję dobrej jakości oferowanego paliwa. Wskazać należy iż dopiero przeprowadzenie odpowiednich badań laboratoryjnych, przy zachowaniu ustalonych norm i procedur, pozwala na dokładną ocenę jakości paliwa. To właśnie dzięki takim systematycznym badaniom została stworzona mapa stacji benzynowych, która pozwala konsumentowi sprawdzić, czy dana stacja była kontrolowana przez Inspekcję Handlowa. Znajduje się ona na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl) a by uzyskać potrzebne informacje o stacji wystarczy w odpowiednie pola wpisać nazwę województwa, miasta, oraz rodzaj używanego paliwa (benzyna, olej, LPG).


Zadaj pytanie w kategorii Prawo Energetyczne

* pola obowiązkowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym udzielenia odpowiedzi na pytanie przesłane przez formularz kontaktowy.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uzyskania odpowiedzi na zadane pytanie.