Jesteś tutaj: Strona Główna » Wiadomości » Ze świata
Live Chat Software


Newsletter
Bezpłatne "Wiadomości e-petrol.pl" na Twoją skrzynkę e-mail
Administratorem Danych Osobowych jest...

Grupa MOL chce rozwijać segment pozapaliwowy

e-petrol.pl
2020-01-22 / 09:47
Grupa MOL chce rozwijać segment pozapaliwowy

Węgierski koncern paliwowy chce w dalszym ciągu inwestować w rozwój oferty gastronomicznej i kawiarnianej. Jak podał portal wiadomoscihandlowe.pl, węgierski koncern chce rozwijać swój koncept Fresh Corner i mocniej powalczyć o klienta z sieciami restauracji fast food i kawiarniami.

Możliwe, że na rynku węgierskim samodzielne punkty sprzedaży Fresh Corner rzucą rękawicę sieciom restauracji szybkiej obsługi, takim jak McDonalds, czy kawiarni jak Starbucks. MOL poinformował, że segment usług konsumenckich zanotował osiągnął nowy, najwyższy w historii wynik kwartalny, wynoszący 366 mln USD. Było to możliwe, dzięki 8-proc. wzrostowi marż pozapaliwowych i paliwowych.

Obecnie Grupa MOL koncentruje się obecnie na przebudowie sieci stacji paliw, aby dostosować je do koncepcji tzw. Fresh Corner. Wdrożenie tego konceptu sprawiło, że stacje paliw Grupy MOL stały się największym sprzedawcą kawy w Europie Środkowo-Wschodniej, dlatego węgierski koncern chce otwierać kolejne punkty Fresh Corner poza stacjami paliw i tym samym zwiększać swoje udziały w rynku sprzedaży kawy.
 

Niektóre obrazy czy zdjęcia znajdujące się na tej stronie są własnością 123RF Limited, ich współpracowników lub licencjonowanych partnerów i zostały udostępnione za ich zgodą.
Te obrazy czy zdjęcia nie mogą być kopiowane lub pobierane bez zgody 123RF Limited.

Dokument bez tytułu