Jesteś tutaj: Strona Główna » Wiadomości » Z kraju
Live Chat Software


Newsletter
Bezpłatne "Wiadomości e-petrol.pl" na Twoją skrzynkę e-mail
Administratorem Danych Osobowych jest...

Lotos rezygnuje z marki Optima

e-petrol.pl
2019-02-13 / 09:52
Lotos rezygnuje z marki Optima

Grupa Lotos poinformowała w komunikacie prasowym, że ujednolica ofertę i wizerunek stacji. Zgodnie z planami, do 2024 r. z rynku zniknie marka Optima.

W 2018 r. Lotos przeprowadził standaryzację na 14 stacjach o w tym również chce ustandaryzować 14 obiektów. Chodzi nie tylko o podobny wygląd, ale również o taką samą ofertę produktów – zarówno paliwowych, jak i gastronomiczno-sklepowych. W 2019 r. spółka planuje wydać kilkaset mln zł na dalszy rozwój, czyli budowę nowych oraz modernizację istniejących obiektów. 

Spółka zapowiedziała, że do 2024 r. z rynku zniknie marka Optima, ale nie oznacza to jednak, że blisko 200 stacji paliw z tym logotypem przestanie działać. Stacje własne w segmencie ekonomicznym zostaną podniesione do standardu premium.  

Niektóre obrazy czy zdjęcia znajdujące się na tej stronie są własnością 123RF Limited, ich współpracowników lub licencjonowanych partnerów i zostały udostępnione za ich zgodą.
Te obrazy czy zdjęcia nie mogą być kopiowane lub pobierane bez zgody 123RF Limited.

Dokument bez tytułu