Orlen zaangażowany w Formułę 1
e-petrol.pl/fot. PKN Orlen
2021-02-23 / 09:48

W poniedziałek zespół Alfa Romeo Racing Orlen zaprezentował bolid w Warszawie. W wydarzeniu zorganizowanym na największej w Europie scenie Teatru Wielkiego Opery Narodowej, Kimi Räikkönen, Antonio Giovinazzi i Robert Kubica zaprezentowali nowy model C41.
Prezes PKN Orlen Daniel Obajtek powiedział, że zaangażowanie w Formułę 1 spółka traktuje jako inwestycję, która nie tylko wzmacnia jej wizerunek, ale też wspiera biznes Grupy Orlen. Tylko w 2020 roku z samych transmisji telewizyjnych Orlen osiągnął ponad 400 milionów złotych ekwiwalentu reklamowego. To trzy razy więcej niż w poprzednim sezonie. Z kolei w mediach społecznościowych ekwiwalent wyniósł ponad 30 milionów złotych.
Dzięki zaangażowaniu w F1, PKN Orlen dociera do miliardów kibiców na całym świecie. Płocki koncern podał, że rywalizację na torze F1 transmituje 51 krajowych telewizji, a sponsoring Alfa Romeo Racing Orlen wzmacnia rozpoznawalność marki na całym świecie. Produkty Grupy Orlen dostępne są w ponad 110 krajach na całym świecie, a około 60 proc. obrotów generowanych jest na rynkach zagranicznych.
Z kraju
2021-04-16 / 09:40
2021-04-16 / 09:37
2021-04-16 / 09:27
2021-04-15 / 14:54
2021-04-15 / 14:50
2021-04-15 / 09:58
2021-04-15 / 09:53
2021-04-15 / 09:51
2021-04-15 / 09:44
2021-04-14 / 09:49
2021-04-14 / 09:47