Jesteś tutaj: Strona Główna » Wiadomości » Z kraju
Live Chat Software

Marketing sportowy buduje rozpoznawalność Orlenu

e-petrol.pl
2020-06-24 / 09:51
Marketing sportowy buduje rozpoznawalność Orlenu

We wtorek prezes Orlenu Daniel Obajtek podczas spotkania z Robertem Kubicą w Płocku powiedział, że koncern inwestuje w sport, gdyż ma duże plany biznesowe.

Zaangażowanie w sport buduje rozpoznawalność marki, a w połączeniu z jakością, to klucz do sukcesu – podkreślił prezes spółki.

Obajtek i Kubica odwiedzili dziś pracowników zakładu głównego PKN Orlen w Płocku, który jest największym w Polsce kompleksem rafineryjno-petrochemicznym. Prezes PKN Orlen, nawiązując do trwającej pandemii koronawirusa i jej skutków ekonomicznych, powiedział, że spółka będzie bacznie przyglądać się sytuacji na świecie, w ogóle w całej gospodarce, bo ta sytuacja nie jest pewna. Prezes podkreśli, że „w biznesie rozpoznawalność marki plus dobra jakość jest kluczem sukcesu.

Obajtek wspomniał o zaangażowaniu PKN Orlen w serię wyścigów samochodowych DTM, w której startuje Robert Kubica, tłumacząc, że projekt ten wynika m.in. z ogromnej popularności tych wydarzeń sportowych w Niemczech, gdzie koncern obecny jest poprzez spółkę zależną Orlen Deutschland, zarządzającą tam siecią stacji paliwowych.

Wspólna wizyta z Robertem Kubicą w zakładzie głównym płockiego koncernu, była formą podziękowania dla pracowników, także innych spółek grupy kapitałowej i stacji paliw jej sieci za ich pracę w trakcie pandemii, którą traktowali „jako misję”. Sam koncern też w okresie pandemii nie zwolnił, tylko rozwijał się poprzez inwestycje i akwizycje. Przypomniał m.in. o projektach przejęcia Grupy Energa i większościowego pakietu akcji RUCH-u.

Niektóre obrazy czy zdjęcia znajdujące się na tej stronie są własnością 123RF Limited, ich współpracowników lub licencjonowanych partnerów i zostały udostępnione za ich zgodą.
Te obrazy czy zdjęcia nie mogą być kopiowane lub pobierane bez zgody 123RF Limited.