Jesteś tutaj: Strona Główna » Wiadomości » Z kraju
Live Chat Software


Newsletter
Bezpłatne "Wiadomości e-petrol.pl" na Twoją skrzynkę e-mail
Administratorem Danych Osobowych jest...

PKN Orlen szacuje ile zarobił na współpracy z Robertem Kubicą

e-petrol.pl
2019-12-31 / 09:44
PKN Orlen szacuje ile zarobił na współpracy z Robertem Kubicą

Płocki koncern przedstawił statystyki wynikające z obecności Roberta Kubicy w F1 w sezonie 2019 i choć ekwiwalent reklamowy nie przekłada się na realne pieniądze, to zdaniem Orlenu ‘’efekt Kubicy’’ miał ogromny wpływ na zwiększoną sprzedaż detaliczną na stacjach paliw.

Z danych zaprezentowanych przez Orlen wynika, że sama obecność podczas transmisji z wyścigów Formuły 1 wygenerowała marce ekwiwalent reklamowy na poziomie ponad 110 mln zł.

Biorąc pod uwagę również wzmianki o Robercie Kubicy w mediach internetowych, społecznościowych i tradycyjnej prasie, to należy szacować, że łączna wartość ekwiwalentu reklamowego mogła sięgnąć nawet 200 mln zł.

Niektóre obrazy czy zdjęcia znajdujące się na tej stronie są własnością 123RF Limited, ich współpracowników lub licencjonowanych partnerów i zostały udostępnione za ich zgodą.
Te obrazy czy zdjęcia nie mogą być kopiowane lub pobierane bez zgody 123RF Limited.

Dokument bez tytułu