Jesteś tutaj: Strona Główna » Wiadomości » Z kraju
Live Chat Software


Newsletter
Bezpłatne "Wiadomości e-petrol.pl" na Twoją skrzynkę e-mail
Administratorem Danych Osobowych jest...

Orlen postawi na rozwój segmentu detalicznego i e-commerce

e-petrol.pl
2019-07-09 / 09:52
Orlen postawi na rozwój segmentu detalicznego i e-commerce

Grupa Orlen w segmencie detalicznym zamierza kłaść nacisk na personalizację oferty i analitykę danych. Koncern będzie też modernizował i kupował nowe stacje.

PKN Orlen zapowiedział rozwój swojego programu lojalnościowego Vitay "w kierunku e-commerce". Giełdowy gigant na razie nie zdradza szczegółów projektu. Portal wiadomoscihandlowe.pl podał, że na razie wiadomo tylko, że realizacja tego celu ma nastąpić w ramach strategii grupy rozpisanej na lata 2019-2022.

Już w poprzedniej strategii Orlenu, rozpisanej na lata 2017-2021 - obowiązującej zanim dokument ten został zaktualizowany - jako jeden z celów firmy na lata 2017-2018 zapisane było wdrożenie "platformy e-commerce i usługi click&collect". Teraz, w nowej strategii na lata 2019-2022 w segmencie detalicznym  Orlen stawia na nowoczesną sieć sprzedaży paliw, unikalne doświadczenia zakupowe oraz dalszą poprawa doskonałości operacyjnej.

W nadchodzących latach PKN Orlen planuje dalszy rozwój zmodernizowanych kącików gastronomicznych Stop Cafe 2.0.  Jednocześnie, ma dojść do rozwoju programu Vitay "w kierunku e-commerce". Wiadomo też, że do końca 2019 r. Orlen planuje uruchomienie 50 stacji ładowania pojazdów elektrycznych.  

Niektóre obrazy czy zdjęcia znajdujące się na tej stronie są własnością 123RF Limited, ich współpracowników lub licencjonowanych partnerów i zostały udostępnione za ich zgodą.
Te obrazy czy zdjęcia nie mogą być kopiowane lub pobierane bez zgody 123RF Limited.

Dokument bez tytułu