Shell Franczyza

Na stacjach zatankujesz i naładujesz samochód

PKN Orlen ułatwia podróżowanie samochodami elektrycznymi – spółka podała w komunikacie, że do sieci zostały właśnie włączone 4 nowe, szybkie stacje ładowania, a uruchomienie kolejnych planowane jest w najbliższym czasie. Dostępna jest też aplikacja Orlen Charge dla posiadaczy samochodów elektrycznych, ułatwiająca planowanie i podróżowanie tego typu pojazdami.

Dzięki Orlen Charge można m.in. w szybki i wygodny sposób znaleźć najbliższą stację ładowania czy też sprawdzić, które złącza są aktualnie dostępne.

- Elektromobilność jest prężnie rozwijającą się gałęzią gospodarki. PKN Orlen widzi przyszłość w paliwach alternatywnych, dlatego konsekwentnie realizujemy projekt budowy infrastruktury szybkiego ładowania pojazdów elektrycznych w Polsce. Chcemy, aby nasze działania przyczyniły się do zwiększenia świadomości społecznej na temat niskoemisyjnego transportu - powiedział Jarosław Dybowski, Dyrektor Wykonawczy PKN Orlen ds. Energetyki.

Podano, że uruchomiona aplikacja Orlen Charge umożliwia znalezienie w szybki i wygodny sposób najbliższej stacji ładowania, sprawdzenie, które złącza są aktualnie dostępne na danej ładowarce oraz mocy dostępnych na złączu, rozpoczęcie i zakończenie sesji ładowania w dowolnym momencie i miejscu, czy sprawdzenie poziomu naładowania na złączach DC oraz mocy z jaką ładuje się pojazd. Użytkownik ma również możliwość szybkiej komunikacji z infolinią Orlen 24/7 w razie problemu z ładowarką, sprawdzenia historii swoich sesji ładowania oraz udogodnień znajdujących się w pobliżu stacji ładowania Orlen. Od poniedziałku 11 maja 2020 r. stacje stopniowo będą wymagały rejestracji klienta w aplikacji w celu jej użycia. Na tym etapie, ładowanie pozostaje bezpłatne.

Na polskich stacjach koncernu funkcjonują obecnie 43 stacje szybkiego ładowania o mocy 50 i 100 kW, a kolejne są w fazie realizacji. Najnowsze 4 ładowarki zostały uruchomione w Katowicach, Łodzi i Kobylnicy.  

Więcej w kategorii

Brakuje stacji ładowania przy autostradach i małych miejscowościach

Brakuje stacji ładowania przy autostradach i małych miejscowościach

Infrastruktura ładowania rozwija się najszybciej w dużych miastach, ale jak czytamy w ‘’Rzeczpospolitej’’ przy głównych drogach tranzytowych brakuje ładowarek, a ich budowa nie zawsze się opłaca.

Ford niechętny wobec napędów elektrycznych

Ford niechętny wobec napędów elektrycznych

Ford Motor Company opóźnia planowane wprowadzenie na rynek niektórych pojazdów elektrycznych nowej generacji ze względu na poszerzanie oferty pojazdów hybrydowych oraz spadające zainteresowanie pojazdami na prąd wśród konsumentów.

Mamy za mało ładowarek – będą kary

Mamy za mało ładowarek – będą kary

Choć w 2023 r. liczba ładowarek wzrosła, to przybyło ich tylko 28 proc. Dynamika wzrostu liczby punktów ładowania jest słaba i zdaniem dziennika ‘’Rzeczpospolita’’ będą kary za brak infrastruktury do ładowania samochodów.

Eleport więcej zainwestuje w Polsce

Eleport więcej zainwestuje w Polsce

Inwestor i operator stacji ładowania aut elektrycznych z Estonii – spółka Eleport pozyskała kolejną rundę finansowania i zapowiada duże inwestycje w infrastrukturę ładowania aut elektrycznych, przede wszystkim Polsce.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.